Confesiune

Sunt un fel de Grinch al sarbatorilor...Craciunul ma epuizeaza psihic si financiar, niciodata nu am suficienti bani sa iau tuturor cadourile potrivite. Revelionul ma baga in depresie totala..cand ii vad pe toti cat de tare se pregatesc sa lase anul ala in urma si sa l parseasca pentru totdeauna pentru asta mai bun ...fara nicio urma de fidelitate, de bun simt... ma apuca un fel de urticarie pe creier. Pastele e mai ok..desi pana acum aveam o mare frustrare caci fix in saptamana mare n aveam nicio o zi libera si abia apucam sa fac o parte din lucruri...noroc ca ouale se fierb repede. De ziua mea...desi n am o mie de prieteni...incerc sa pierd semnalul la telefon...in plus accept ,,la multi ani-ul" doar de la persoanele foarte apropiate..cele de complezenta ma epuizeaza...si prefer mesajele..chiar si pe cele in stele...aha..si daca n am mesaj sau telefon de la tine nu ma.supar si nici.nu.te trec in caiet...sunt vrei doua persoane insa pe care le sun eucand daca nu ma suna ele..ca sama.asigur ca sunt bine :).
De 8 Martie parca e altceva, n am pretentii la cadouri si sincer mi e mila de barbatii care iau flori sau bomboane de complezenta. E ziua din an in care apreciez ca sunt mam@ si ma bucur de asta...primesc felicitari de la puii mei si le citesc dragostea in ochi, de data asta nu ma deranjeaza niciun mesaj..bs chiar le apreciez...mai ales.pe cele reusite....sau pe cele pe care le primesc.de.la oameni/copii care nu mai au mama.
Si ....dragii mei uneori o floare.sau un mesaj din suflet este mai important decat orice altceva...URASC CONSUMERISMU, care va transforma in niste oi domestice.
Cam atat.despre mine si nelinistea mintala...una peste alta.nu e chiar usor sa fi femeie in viata de zi cu zi..dar daca ai barbatul potrivit alaturi totul.se.echilibreaza. Multumesc fanilor pentru intelegere!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie