Generatia de maine

Copiii din ziua de azi sunt foarte isteti in plus au mult mai mult acces la informatie la 5 ani decat am avut noi la 20.
Toate bune si frumoase, nu va plictisesc cu vorbe multe.
Ieri la scoala imi las copilul la intrare.
-Pa mami! spune copilul meu
-Pa draga mea!
-Te iubesc mami!
-Si eu, nu uita sa - i dai banii pe fotografii doamnei...si plec gandindu-ma la ziua lunga de munca ce ma asteapta, la banii care abua ajung pentru facturi,mancare si mai nimic altceva....cand ies pe poarta scolii aud o fetita strigandu -i tatalui ramas la volan (caci nu sunt locuri de parcare)
-Pa tati!
-Sa nu uiti sa -i dai banii doamnei, striga tatal catre copil tragand portiera si apasand acceleratia.
Asta -i generatia de azi..cum va fi cea de maine?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie