perle de 6 ani

Si pentru ca sigur o sa uit,  si pentru ca u vreau sa uit scriu aici :)

Intr-o seara cand Busu prezenta meteo, Mara intreaba:
_ Tati, da la Miercurea Ciuc se bea bere Miercurea?!!!
Radem, nu ne-am gandit niciodata la chestia asta....de atata timp...:))




 *


Intr-o zi in care eram foarte bolnava si febra imi apasa tamplele cu sudoare, in timp ce Alex imi sufla Tatal nostru frecandu-mi tamplele, Mara imi spune:
- Mami, daca o sa mori...noi n-o sa te ingropam ...o sa te pastram asa in casa
-Ptiu, Doamne fereste imi zvacni luciditatea in cerul gurii, da ce aveti mama cu voi..vreti sa va speriati de mine??!!!!! sa va impiedicati de mine??!!! plus ca o sa miros urat si o sa fiu inutila
_Nu-i nimic mami ca o sa te ducem la un doctor d-ala sa te coasa ca la animalele alea impaiate


ce sa mai zic...asa de mult sa te iubeasca cineva??!!!! pai daca nu copiii aia ai tai la care tipi si pe care te superi; daca nu animalutele alea dulci de-ti sar in brate cand vii de la munca si care se baga intre tine si aragaz atunci cand mesteci in ciorba...atunci cine ?!..zi ma, cine sa ma mai impaieze si pe mine ?!!! :))))))



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie