Club Vila Bran

Intr-un weekend insorit de noiembrie am plecat grabiti catre munte, mai exact catre Bran. Frumos loc.




 Pe drum ne-am gandit sa vizitam si rezervatia de ursi de la Zarnesti insa programul se termina la ora 12, iar ceasul indica fix aceasta ora...ne-am oprit pe drum si am privit in zare cetatea Rasnovului.




Ajunsi la Vila Bran care de fapt este un complex de 13 vile, ma indrept spre receptie cu voucherul primit de la Eximtur, aici  m-a intampinat o doamna draguta care ne-a pus bratarelele la mana apoi ne-a inmanat programul de activitati.

Ne-a aratat pe harta vila 7 + parcarea si ne-am cazat fericiti.


Studiind lista de activitati si harta complexului am  inceput sa fac programul de bataie; iesind pe balcon am vazut cerbul ..apoi Valea Povestilor.

Ne-am indreptat curiosi spre restaurant; am preferat terasa, cat asteptam la masa o domnisoara  draguta le-a dat copiilor doua baloane modelate in forma de catelus; copii se fereau sa le ia ...stiau ca nimic nu e gratis...dar aici a fost. La mare sau la munte si-n orice-nprejurare se apropia un clovn cu baloane in mana..copii ne auzeau spunand...Nu, nu...hai sa mergem pe partea cealalta. Dar sa revenim la oile noastre. Ciorbitele comandate au fost gustoase dar si nota de plata pe masura. 

Mi-a placut ca existau in dotare scaune de masa pentru copii mici, mese de infasat in fiecare baie, la parter camera de joaca pentru copii si trei variante de a-ti alege locul in care vrei sa mananci: fumatori, nefumatori si terasa cu vedere la Castel.

Plecand de la masa, M. a calarit poneiul caci Roma (calutul cel mare) se afla la tratament...apoi ne-am indreptat grabiti spre locul in care se tragea cu arcul. 
Pe drum am descoperit o tabla de sah uriasa.

Unde e Regina? Sah mat!




Domnul de la TIR, ne-a invatat cum sa tinem arcul si cum sa tintim...din a doua am nimerit tinta; a reusit pana si Alex sa traga cu arcul. 













Trecand pe langa piscina, Mara si-a dat seama ca am uitat colacul acasa...,,la naiba, stiam eu ca am uitat ceva!" ; dar domnul de la Piscina ne-a informat ca ne poate oferi un colac de imprumut; Perfect!!
Gata, a doua zi aveam program de piscina si Jacuzzi.
Piscina mirosea putin cam mult a clor. Dar a mers pentru o baie in Noiembrie.




Am plecat voiosi spre Valea Povestilor, unde ne-a intampinat copacul vorbitor, apoi am vizitat si am baut un ceai virtual in Casuta Alba ca Zapada, am vizitat si Casuta lui Mos Craciun, Desi putin kitchios, copii au fost incantati. Am vizitat si turnul printului, legat cu un podet miscator foarte dragut de turnul dragonului ...copiii mei au fost extrem de incantati.

















Abia ne-au mai ramas vreo doua minute sa ne relaxam in hamac

....am trecut repede prin stana si apoi prin mini parcul istoric. Dupa atata drum si plimbari ne-am retras in camera ..unde jumatate de familie a adormit si cealalta jumatate era foarte tentata sa mearga la Jocurile Populare. Dar in cele din urma am adormit si eu :)).














Sambata dimineata am alergat ametiti de colo-colo; am vizitat pe repede inainte mini-zoo, pentru ca Alex nu suporta tipatul paunului.
Mara a fost extrem de incantatata de paun si de iepurasi.






Diminetile erau minunate pentru plimbari, mai ales pe podetul de alergat.



























Am poposit cinci minute intr-un parculet din apropiere, apoi ne-am indreptat spre pista de alergare de la capatul careia am admirat Castelul Bran;  apoi ne-am indreptat spre scena in aer liber unde Mara s-a desfasurat si ne-a tinut un recital asa cum ii place ei, pe o scena adevarata.




Ne-am indreptat spre micul dejun care a fost delicios, in restaurant a avut loc o petrecere pentru copii; desi Mara a fost atrasa cu o bombonica nu prea s-a integrat in petrecere decat spre sfarsit cand surpriza...cineva a sosit cu un tort.
Astfel copiii au avut parte de o felie delicioasa de tort si sampanie pentru copii din partea casei.


Apoi ne-am relaxat cu putina istorie. Am citit toate informatiile din minparcul istoric si am admirat statuile din dotare.




Dupa ce am mancat, ne-am indreptat spre piscina, nu inainte sa pescuim niste ratuste ..asa era in program.



Dupa piscina si o odihna de vreo 40 de minute in camera, am plecat spre paintball - mai exact am tras fiecare cate 4 bile la tinta. Pe drum am descoperit sala de jocuri pe langa care trecusem de cateva ori. Desi in program aveam o piesa de teatru chiar in sala de teatru din cadrul clubului...am ramas la jocuri...am jucat biliard, darts, foosball, bowling si ping -pong vreo trei ore gratis. 
Apoi ne-am indreptat infometati spre restaurant.
Nu sunt eu  when I m hungry !!



Dupa ce am terminat cina, o domnisoara ne-a rugat sa iesim la focul de tabara. Am iesit in fuga la focul de tabara unde un domn canta muzica folk iar alti doi animatori imparteau ceai si vin fiert. A fost o seara minunata..Mai urma un program artistic si discoteca ..dar a mei copii erau knock-out dupa o zi in care am avut activitati la tot pasul.




Ultima zi:

Dupa ce am pus cat de cat la punct bagajul si am mancat ceva pe repede inainte, am alergat catre ora de Aerobic , la sala de jocuri si apoi la Atelierul de biscuiti care se tinea la Micul Castel.
Ne-am intalnit in fata Receptiei si am plecat cu o masina pusa la dispozitie de cei de la Club.
Atelierul a fost suberb si biscuitii foarte gustosi, am primit si reteta.

Pe la 11.40 eram inapoi in fata receptiei si am alergat repede sa ne intalnim cu Roma (calutul de care v-am spus m-ai sus); aici era coada si la ponei si la calut dar cu rabdare am calarit calutul.

 In drum spre masina ne-am mai oprit vreo 15 minute si la Clubul copiilor, un loc de joaca interior in care nu apucasem sa intram.



Concluzie:
 Ne vom intoarce pentru minim 5 zile.
Animatorii erau extrem de draguti si amabili
Ne-ar fi placut vara cand sunt functionale si piscinele exterioare cred ca este si mai frumos!


                                                              - FIN-




PS. voi reveni cu foto ..insa in seara aceasta stckul de net mi-a invins rabdarea :) la fel si copilul ce refuza sa se culce si sare in patul din spatele meu






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie