DinoPark - Rasnov - Romania

In sfarsit vad ca pe roman il duce capul sa faca si ceva bun si educativ, chiar in buza cetatii de la Rasnov. O face cam la jumatatea drumului spre cetate astfel incat sa nu rateze vreun copil dinozaurii din dotare.
Insa nu sunt multumita....da ...pretul e cam piperat...28 adultul...22 copilul; iar daca ai doi copii nici gand sa ti se faca vreo reducere la al doilea.
Intram direct intr-un bazar de magneti, dinozauri de plus, chitaitori etc..toate la suprapret...un chitaitor pentru bebelusi ...in forma de ou cu un dinozaur pe el ...nu mai mare de 6 cm costa 10 lei; o basmaluta de plastic cu un dinozaur imprimat..tot 10 lei... fugim repede...admiram craniul urias de dinozaur...iar apoi ne bucuram din plin de toaletele curate si gratuite.

Dar cum zicea un concurent hazos de la MAsterchef (Avram - pe numele sau) ...gusti o data iti place dar a doua oara nu mai vrei.
Asa e si la Dinopark...intri o data ...iti place dar a doua oara te gandesti bine inainte daca mai cheltui banii intr-un mod atat de nesabuit :)



 Intram brusc in parculetul cu tobogane, si alte cateva mici distractii...copiii ne trag spre parculetul clasic...noi ii tragem spre dinozauri.





Dinozaurii...niste jucarii uriase din plastic...pe alocuri niste boxe ce emit zgomote.....fiecare dinozaur are in fata o tablita cu numele si explicatii...interesant pentru noi ..plictisitor pentru copii.
In fata mea o familie cu doi baieti gemeni isi catara copii pe fiecare dinozauri si se pozeaza de 3-4-5 ori ...eu le explic copiilor mei ca nu au voie sa se catere pe dinozauri...mai vine o fetita cu mamica si se pozeaza calare pe dinozaur....copiii mei nu inteleg de ce ei sunt singurii care nu au niciodata voie nimic...oare doar eu am citit regulamentul de la intrare...la al patrulea dinozaur pitic....Mara se catara..tati ii face poza iar eu inghit in sec.
Ajungem la vulcan..interesant...copiii abia il privesc...ne place in schimb vibratorul ...adica....simulatorul de curemur...dragut.

Mergem mai departe TyranosaurusRex e  ultimul si cel mai impozant....revin cu poze...promit...


 Apoi copiii ma trag spre atelierul de pictura...o doamna amabila ma indemana sa intru fara sa-mi raspunda la intrebarea cat costa ..., ne arata figurinele...Alex isi alege un ou mare din care iese un dinozaur...costa 15 lei...o rog sa-si aleaga altceva...MAra isi alege ceva rezonabil..dupa ce achit doamna ne indeamna sa ne asezam la o masa si ne ignora total....pleaca la vanatoare de fraieri..ii merge ..in 5 minute...atelierul e plin de copii..langa noi la masa de aseaza un baietel care picteaza un ou de care ar fi vrut Alex; el si-a luat mama prin surprindere...Alex m-a batut la cap..ca dupa ce termina sa-i iau si ei un ou.
In acest timp tati s-a dus la Papazaur(us) sa bea o cafea si sa comande ceva de mancare...aveam intentia sa mai profitam de parc.... dar l-am gasit sorbind din cafea...mancarea era atat de scumpa incat ai fi crezut ca ti se serveste friptura de dinozaur.
Am bifat repede si etajul unu ....niste ecrane mari cu jocuri. Noi am stat civilizat la coada ...si cand sa ne jucam ...si sa descoperim dinozauri un copilas dragals a bagat mana si i-a stricat joculetul Marei...maica-sa se amuza teribil...eu nu. Ori am avut ocazia sa intalnesc doar parinti de duminica....ori nimeni nu mai impune reguli ..minime...ori eu exagerez..dar cred ca bunul simt ar trebui totusi cultivat.
Eu dupa duminica asta nu stiu cum sa ma mai comport cu copiii mei. Ei sunt bulversati...eu sunt bulversata....Sa-i las sa faca ce vor?!! Nu sunt un dictator...dar nici libertate maxima nu prea le-as lasa.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie