C- asa-i in tenis! (cos cadou de Craciun)

Alelei voinicii mei ca de mult n-am mai scris...dar de ..cand e omu bine n-are de ce sa se planga...si tine binele doar pentru el.
A inceput scoala, gradinita ..cu ale lor hopuri, cu trezit de dimineata cu bocete si bombaneli..si cheltuieli.
Dupa ce am platit rechizitele la gradi, azi m-am dus ca o floricica sa platesc si taxa pe Septembrie ...dar surpiza, banii pe care i-am bagat de dimineata in buzunar..au disparut pana la gradi..inca bocesc dar o sa-mi revin...totusi sunt putin invidioasa pe cel care azi de dimineata si-a imbogatit ziua cu 2 mil lei..frumos nu?! unu munceste ..altu gaseste..c-asa-i in tenis!
Si daca tot am facut o fapta buna si frumoasa de dimineata ...mama ma-sii de treaba! @#%^....m-am hotarat sa ma gandesc la cadourile de Craciun..c-acum vine si Craciunul si incepe nebunia....iar eu am incurcat lunile si am inceput sa fac daruri necunoscutilor fix cu trei luni inainte...de 25 Septembrie... ca tot nu era  azi nicio sarbatoare.
Si la ce ma puteam gandi ?! Caci niciodata nu am inspiratie  iar ideile mele bune sunt intotdeauna umbrite de zgarcenie..m-am oprit pe un site de cadouri ..cosuri cadou....pentru cei dragi din jurul nostru
Am intrat direct pe cosuri cadou Craciun 
  am explorat siteul cu minunatele cosuri KarinGifts  si m-am gandit serios la cum imi voi cheltui banii de Craciun anul acesta si cum voi face eu oamenii fericiti...dar ce credeti?!!!!nu ma dezic!!!   gasesc un cos special ,, Cos cadou Sejur in doi" care printre altele  contine si 
Happybox Sejur in Doi contine o selectie formata din 35 de sejururi turistice, la alegere, in toata tara. Experientele sunt pentru doua persoane si contin o noapte sau doua de cazare dar si multe alte servicii suplimentare cum ar fi o cina romantica sau acces si tratamente Spa. Cazarea se poate face la pensiuni, vile si hoteluri de 3 si 4 stele si puteti alege dintre statiunile: Poiana Brasov, Predeal, Bran, Plaiul Foii, Suceava, Baile Herculane, Paltinis, Olanesti, Hateg si Sibiu.
Pai bine mai Mos Craciune...n-as merita si eu un cos d-asta dupa prostia care am facut-o azi...sa-i spunem neglijenta adormita de prima ora cu ocazia zilei de 25 Septembrie???
Nu merit si eu un sejur la munte ? Sa beau si eu un vin bun ?? N-am muncit eu tot anul mai pe degeaba? N-am dat eu azi bani degeaba pe apa sambetei ???
Nu ma chinui eu sa gasesc o solutie prin care sa platesc gradinita copilului pana pe 30? Nu ma zgarcesc eu si la 50 de bani cand cumpar ulei sau iaurt?
Nu pun eu bani deoparte ca sa ne luam o acadea cand iesim in oras?
Asa ca Draga Mos Craciune..te-oi ajuta si eu anul asta la cadouri ..dar fa si tu un pustiu de bine cu mine..caci iti scriu cu trei luni in avans sa ai timp sa-mi evaluezi activitatea, rautatile si prostiile pe care le-am facut in 2015.
Intra pe linkul asta si da trei clickuri ca nu te dor degetele amortite de ger....inca e cald afara.
http://www.karingifts.ro/cosuri-cadou/cos-cadou-sejur-in-doi-426.html

Te-am pupat si te astept pe 24 ...ultimul 24 din anul asta,


Comentarii

  1. Roxana...stii vorba aia: "toate se intampla cu un scop in viata?".
    Nu mai fi trista, asa a fost sa fie! Poate i-a gasit o persoana amarata, care are nevoie de ei si cu siguranta ti se vor intampla lucruri bune si vei fi recompensata pentru aceasta intamplare.
    Capul sus si sanatosi sa fiti!
    Clar ai nevoie de un concediu, de mai multe pahare de vin si relaxare....chiar imi doresc sa castigi toate aceste lucruri si sa treci peste acest moment neplacut!

    Multa bafta si sa vinaaaa Mosu' :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e Onuk...nimic nu eintamplator..d-asta mi s-a pus pata pe cosurile astea sa-mi mai distrag gandul si sa ma concentrez la visat vacante, vin si ciocolata...ms de incurajari!

      Ștergere
  2. Hai bine ca l-ai ajutat pe mos, daca iti doresti cu adevarat cadoul asta, poate o sa-l si primesti...;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comment or no comment?

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie