Perlute Mara

- Tati, trebuie sa ai grija de mine si sa te porti frumos cu mine.
  Da, ma?! bagui tac-su usor bulversat ...abia a patra femela ( cum zice Mara ) din viata lui ii da cu adevarat lectii...eu ma amuz pe margine
-Da, pentru ca.. sa stii, eu sunt o persoana foarte rara.




Intr-o zi pregatea impreuna cu mamaia paterna porumbul pentru fiert....vazand ea toata matasea aceea de la porumb isi intreba mamaia ..ce e aia..de ce e aia si cum e aia dar si pentru ce e aia....??????
Dupa ce asculta toate raspunsurile date cu rabdare micul om concluziona.
_Trebuie sa pastram toata matasea asta de porumb, imi trebuie.
_De ce?! ce sa faci cu ea?
Evient ca Mara nu se gandea la ceai :))
_ Pentru cand n-o sa mai am eu par...ti-am spus ca-mi trebuie!!!!! :))))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie