Minciuni si mincinosi

Ne mintim singuri permanent
scuze ca nu vorbesc doar in numele meu.
Tatal meu m- a programat sa detest minciuna: sa nu o folosesc, sa o descopar si sa dau de pereti cu mincinosul....chestia asta inca imi da de lucru la.capitolul ,, incredere,,;
Totusi oricat am incercat sa sterg din programare...ma intreb tamp ..de ce oamenii folosesc.minciuni simple si fara rost...de exemplu din frigider dispar constant bucatelele de ciocolata fara sa o manance nimeni..jur ca nu am batut pe nimeni pentru o bucatica de ciocolata......culmea e ca nu copiii sunt mincinosii..cel mai tare e cand prinzi si mama faptasului cu aceeasi minciuna de kkt
..pai si atunci cum as putea crede alte cuvinte??

Dar imi place sa maint singura ca sunt somnambula si am un obicei deranjant...dar ce ma fac? nici macar eu nu ma cred .


Ma amuza fantastic cand cineva ma minte nevinovat despre ce a facut aseara, despre fabulosul numar de femei extraordinare alaturi de care si-a petrecut timpul sau despre situatiile financiare proprii...stai bre un pic!...nu trebui sa ma minti! nici macar nu te-am intrebat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie