Cand tai aripi, spargi vise

 Visurile unui copil nu ţin cont de rasă, naţionalitate, etnie, limbă, religie, categorie socială, convingeri, sex, orientare sexuală, vârstă sau afecţiune.

 - vreau sa fiu cel mai bun soldat, si sa conduc armata!!
 - tu esti fata nu poti sa faci armata!!! cam asa mi s-au taiat primele aripi
- de ce? o sa ma tund scurt
- n-ai sa poti pentru ca vei avea sani, ha ha ce naiva esti...se vede ca esti fata


Am fost tunsa baieteste o buna parte din copilaria mea, cu o sapca  pe cap si cu adidasii de piele faceam furori pe maidane la fotbal...aveam si o porecla pe atunci...mai tarziu insa feminitatea era mai greu de ascuns...si ma puneau toti in poarta ...doar pentru ca eram fata...La scoala am fost acceptata o singura data in echipa si atunci m-au placut toti cand am salvat golul de pe linia portii..a fost fantastic...pana mi-a cerut George prietenia...asa era pe vremea mea....am renuntat si la asta...oricum tata imi repeta mereu ca ,, asta nu e un sport de fete"..intre noi fie vorba ,,chiar nu e" ...acum urasc fotbalul ...nici nu pot sa ma mai bucur de un meci vazut la televizor...e ceva care nu-mi mai apartine de prea mult timp.

Prin clasa a 7a ma gandeam sa dau la pedagigic sa ma fac educatoare, imi iubisem mult educatoarea (Dna Cati) si mi-am dat seama ca asta mi-ar placea sa fac. 
Mama mi-a spus clar ca-mi va fi greu sa intru in plus sunt afona ...chiar avea dreptate cand incepeam sa cant zburau vrabiile de firele de telefon si nu intelegeam de ce.....hmmmm...mi-a mai dat mama vreo doua motive si mi-am spus ca nu e de mine, are dreptate....au cazut si aripile astea..



Am eliminat fiecare vis ca si cum ar fi fost niste ghimpi in talpa....mereu am avut vise nepotrivite. Acum cand fii-mea imi spune ca vrea sa fie printesa sau dragon cand va fi mare ii explic ca daca va alege sa fie actrita poate fi orice personaj doreste ea...si daca va vrea sa fie gunoier n-am s-o impiedic.

Fiica-mea cea mare isi doreste sa fie pompier...desi pentru ea si problemele ei de sanatate e un vis aproape imposibil, n-am sa-i spun niciodata ca visul in sine e imposibil...copiii trebuie sa viseze!!!!



Am mai avut vreo doua perechi de aripi la fel de neinspirate  ..doamne cat au ras de mine cand le-am spus serioasa ca vreau sa ma fac parasutist...radeau si gainile in cotet, pe vremea aia aveam gaini.....
Problema a fost ca i-am ascultat mereu, n-am incalcat cuvantul lor...si acum ma intreb daca vreau ca ai mei copii sa ma asculte.....sau mai bine nu...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie