4 Motive pentru care nu-i dau ignor ,,prietenului" anagramat si stresant de pe FB

In cea mai mare parte a timpului ma plang..asa ca nu mai am timp de nimic.
Ma plang de tot ce e in jurul meu dar nu stiu cum fac de ma plang de tot ce ma bucur....habar n-am.
Cred in energii si in puterea atractiei ..stiu ca vibratia functioneaza cel mai bine pe ,,NU", dar stiu ca intotdeauna am stat mai bine cu teoria decat cu practica...un timp mi-am asumat chestia asta ca pe un handicap, apoi am aflat ...scoala ne invata doar chestii teoretice...ne supraestimeaza atat de mult incat ea (scoala) crede ca poti vizualiza puterea de frecare doar dintr-un desen...sau teorema lui Pitagora o intelegem doar privind dimensiunile celor doua catete ale triunghiului drept. Ntzz
E si uite cum am reusit sa fac o compunere de zece randuri despre nimic...d-asta mi-a placut mie romana....ca poti sa aberezi la nesfarsit ...unii scriu, altii citesc, unii se plang si altii rad.
Ma plang de exemplu de ,,prietenul" de pe FB anagramat care-mi posteaza pe wall si ma taguieste in toate porcariile...mai aveam o vecina acum cativa ani  careia abia daca-i dadeam binete pe strada dar ma taguia in fiecare dimineata si seara in poze cu flori, ingeri si peisaje.....pana la un moment dat cand ori i- am dat ignor..ori saraca...acum imi dau seama ca poate nu mai e in viata ...sau...poate ca-si traieste viata ei reala si nu mai are timp de FB.
4 Motive pentru care nu-i dau ignor ,,prietenului" anagramat si stresant de pe FB
1. ma amuza cumplit
2.ma irita ca nu stie cand si cum sa foloseasca cratima si-mi aminteste in fiecare zi ca unul..cel putin unu..e mai prost ca mine pe planeta asta
3. imi dedica melodii cu Madalina Manole....Dumnezeu s-o ierte!! dar n-am fost niciodata fan si nici nu stiu de unde i-a venit ideea;imi place ca din cand in cand  imi  mai dedica si melodii cu Roxette
4. Posteaza poze cu el in tren....e batran si sarac in podoaba capilara..mor de ras..mor ...ca atunci cand il vad la Mondenii pe Mihaita din Berceni...mor!

Uite asa imi pierd timpul si ma plang de toti prostii si de toate prostiile si uit ca afara soarele straluceste si cerul e senin....uit de tot si de toate si sper...sper in fiecare zi la o lume mai buna.....iar startul sa fiu chiar eu.



Aha.... La multi ani draga persoana fara FB care-mi citesti blogul...chiar daca vei citi peste o luna ...am incredere in tine !! :)

Comentarii

  1. :) Multumesc! Hai ca nu a trecut chiar o luna...La asta nu ma asteptam, sa apar si eu pe aici. Te pup si mi-e dor de tine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai citit mai repede decat ma asteptam :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comment or no comment?

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie