Cutia cu amintiri

Pentru toti cei ce se intreaba ce tot fac cu aceste cutii.....numai timp sa am.
Asadar am sarbatorit 1 Mai prin ....aceasta cutie in care vom strange amintiri...un bilet la teatru, o felicitare de Paste, un iepuras de ipsos ....tot ceea ce peste timp va smulge un zambet pe chipul copiilor mei.
Love u kids!















Materiale necesare:
 Creioane de ceara...o lumare aprinsa...copii dormind ..o cutie si putina pasiune.:))





Aceasta postare o dedic unei doamne din familia mea care de ieri nu mai este printre noi. Ea si-a ajutat nepotii si copii acestora si si-a pus amprenta pe viata fircaruia dintre noi intr-o mai mica sau mai mare masura. ...desi era matusa tatei ..toti ii spuneam mamaie Matilda....Am multe amintiri frumoase cu aceasta matusa a tatei si va ramane mereu in cutiuta cu amintiri din creierasul meu .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie