Sarbatori fericite!!!

Ce inseamna pentru mine sarbatorile???


Inseamna zilele alea de stres si de smotru intens cand pleci spre baie cu tricoul murdar dar intre timp te  opresti pe hol sa aranjezi bocancii si pana ajungi la baie stergi pervazul si schimbi apa la flori.
In tot acest timp incerci sa fugi de bucatarie unde nu sti daca sa faci curatenie inainte sau dupa dezastru (gateala)..in cazul meu niste oua vopsite, cateva briose cu cascaval si niste mouleux au chocolat apoi curatenia de dupa ...m-au epuizat maxim asadar in ziua de Pasti am zacut cu dureri diverse ca o babutza ce sunt.
Dar noaptea cine credeti ca mi-a pland o ora continuu de febra musculara probabil....un mic ingeras ce mi l-a trimis Dumnezeu sa ma ajute cu placere. Mentionez ca tot ce a faut a fost din propria vointa si cu greu am mai pus-o sa se odihneasca din cand in cand .








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie