Festivalul lui Mickey Mouse Disney - Bucuresti 2015

O sa incep cu partea frumoasa.


Am vazut un spectacol inteligent, un fel de circ acrobatic si concert cu personajele preferate din desenele lui Disney.






Sonorizare si dublarea in limba romana au fost excelente....ca o mica carcotasa ce sunt ...tot asteptam o  mica greseala....o scapare a sincronizarii...n-am avut parte. Vocile celor de la Disney Junior familiare au facut totul mai placut.....prea perfect :).









Costume magice, cantecele superbe, un mic spectacol de magie cu Aladin si covorul  fermecat zburator, aparitia Duhului, pestii fosforscenti , transformarea sirenei...toate de nota 10. Dansatorii minunati,melodiile bine alese.






Au fost si glumite dragute... Aladin spune:
" Am gasit o lampa, oare ce ar trebui sa fac cu ea?"
Ce credeti ca tipau copii??? Cam acelasi lucru pe care as vrea sa mi-l porunceasca cineva intr-o zi de lucru .... :))










A fost un spectacol pe cinste, merita sa mergeti ....dar raman la parerea mea...biletul este foarte scump...ca sa nu spun ca la categoria A m-ar fi costat doua bilete cam cat  o treime din salariu ...daca mergeam in familie ...ma costa mai mult de jumatate :(





In plus am vazut in sala foarte multe scaune goale si ma intrebam oare de ce sponsorii nu au dat cateva invitatii pentru reclama...caci sponsori au tot fost ....o invitatie daca dadea fiecare ...reclama era mult mai eficienta ...dar cine sunt eu sa judec asta. Ma gandeam totusi pentru ca au programate 7 sau 8 spectacole.

Nemultumirea mea de mama a doi copii a fost ca nu mi-am permis sa-i iau pe amandoi cu mine si a trebuit sa aleg. Ca o mama sa aleaga  intre copii ei este ca si cum ai pune-o sa-si manance o mana in portii mici....si n-am inteles de ce nu au existat oferte de bilet, reduceri pentru cazurile in care mama vine cu doi copii, sau pentru familii. Dar na ..eu traiesc intr-o alta lume...in care nu toti copii de 5 ani au smartphone asa cum crede dl. prim ministru al Romaniei. Dansul si inca cateva mii de oameni traiesc intr-o alta lume desi in aceeasi tara cu mine..si sa nu se inteleaga gresit ..nu sunt o sarantoaca ..ci doar un om calculat ....adica traiesc din ce-mi mai ramane dupa plata facturilor, mancarii, gradinitei si cheltuieli din acestea infime pe care abia reusesti sa le platesti intr-o tara cu suprataxe, Tva indecent si alte bubite pe care as vrea sa le evit in discutia asta ...dar nu reusesc.



Un spectacol minunat insa greu accesibil multora, ramanand in stare de vis.Punga de pop-corn costa 40 de lei iar o jucarie Disney depasea cu mult alocatia unui copil roman pe o luna.
A fost delicioasa o bunica ce le promitea celor doi nepoti cate o punga de pop-corn made in lumea lui Mickey.
In timp ce se cauta in portofelul dolofan, spune:
- Doua pungi, cat costa?
- 80 de lei raspunse omul cu eticheta in piept (40 ron)
- Cat??? mai, mai sa lesine femeia; cat ...costa ...una? se balbaie
- 40
- Nu mai vrem...asa ceva.....







O alta bunica delicioasa isi cauta nepotelul in pauza si o aud intreband bodyguardul:
_ Ati vazut un baietel, atat de inalt, brunetel cu un tricou cu Mickey Mouse
N-am auzit raspunsul....dar cred ca omul i-a raspuns:
_ Azi? am vazut cel putin 200 de baietei de inaltimea asta :))

Sper ca l-a gasit.

Coada la baie...de nepretuit.



Confetti si mingiile zburatoare din spectacol au facut din nou diferenta intre clasele sociale si m-am simtit atat eu cat si copilul...cam asa cum s-a simtit Leonardo do Caprio pe Titanic.
 



Aaaa...propo...copilul a inteles ca inauntru e scump...spre final i se facuse somn...dar l-am tinu treaz...in plus i s-au cam,,scufundat" urechile de la zgomotul ala de la Mickey.
 


Eu am invatat...ca nu grecu si nicio alta natie nu s-a nascut mai oportunist decat tiganu' .....la iesirea din Sala Palatului ..pe interior balonul cu Mickey si cu Minnie era 25 de lei....eram cat p-aci sa iau unul...dar la iesire tiganu dadea un plastic pe bat in forma de Minnie cu 10 lei ....a stat teapan pe bat fix doua minute .....si as fi dat inca 250 de lei pentru inca o mana....la metrou cand Minnie vroia sa-si ia zborul si in autobuz ,,cand toata lumea se inghesuia.






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie