Cioburi, mii de cioburi, cioburi

De o saptamana mergand spre gradi Mara imi canta: Cioburi, mii de cioburi, cioburi. Mie mi se pare ca parca stiu melodia si cantam impreuna cioburi, mii de cioburi , cioburi...

Sambata mergem prin Centru Vechi, eu n-am mai fost de foarte mult timp...cam de pe vremea in care se vindea blugi la taraba pe Lipscani, stiu, stiu...multi dintre voi habar n-au ca a existat asa vremuri....mmm si ce covrigi erau in locul unde acum se vinde Shaworma cu de toate...

Am fost la Craturesti: Sfat NU INTRATI!!!; mi-am luat o mare tzeapa intrand cu doi copii dupa mine...dupa plansete si suspine pentru po carte cu Elsa ce costa 50 de ron , tot am fost obligata (de cei doi bipezi atasati) si am achizitonat doua carticele cu 30 ron..cand am iesit in sfarsit de acolo m-am simtit intr-adevar evadata.

Ehee si tot cascand ochii p-ici pe colo ca omu ....care n-a mai vazut Lipscaniu de 10 ani caci de .... ce e langa noi nu ne atrage....incepem a fredona ....... Cioburi,,,mii de cioburi,cioburi...eu raman cu ochii cascati la un afis ce anunta ca Smiley o sa cante intr-o seara intr-una din Pub-urile alea (mie tot dughene mi s-au parut  dar mai cu "stil" si cu nume de Pub); cineva ma trezeste strigand la M. sa lase ciobul jos....prin piatra din pavaj sclipeau in lumina soarelui..mii de cioburi, cioburi...colorate...M. era fascinata. Pun pariu ca voi nici nu le-ati observat.


Marcata de incident in momentul in care am ajuns acasa....am deschis youtube-ul si am cautat melodia ce ma racaie pe creier de o saptamana: Mii de cioburi, cioburi....am ras 10 minute fara oprire....vreti sa radeti si voi?! deschideti youtube-ul caci si voi ati auzit/vazut melodia cu CIOBURI =))


Mai rau e ca acum ma preseaza ca vea CIOBURI PE PAINE. Oare nu puteam folosi si pluralul corect al cuvantului JOB?
Nu pt  ca romanul preia cuvantul intreg iar apoi il romanizeaza cu formele de plural si genul care-i convine. Sa-l analizam zic..ca tot spun eu ca n-am folosit niciodata toate sertarasele acelea cu analiza cuvantului si al propozitiilor pe care mi le-am umplut in timpul scolii .
job -jobs - joburi
un job - doua joburi
sau un job - doi jobs...nu ...nu se face proba cu ciob ..asa cum conjugamsi verbul a lucra pentru a vedea cati de "e" punem can il conjugam pe a crea.
un coib - doua cioburi - deci neutru,nu?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie