Prajitureala si modelaj - atelier pentru copii gratis si homemade

De mult, foarte de demult  n-am mai avut o zi ca asta. Desi initial m-am suparat ca-mi pierd o zi de concediu se pare ca am castigat-o.
Dimineata a inceput prost ...si M. nu a mers la gradi ..dar pe parcurs si-a revenit.
Am facut o multime de lucruri azi pe langa teme( si dimineata si seara), cozi impletite,o curatenie care a durat aproape trei ore (minune fratilor) si un maldar calcat cu noua statie de calcat am reusit sa ma bucur de o zi cu copii mei. Am mai descoperit si o modalitate de a-mi alimenta copilul cu vitamine ..milkshake cu banane, morcov, scortisoara si avocado.
 A. a trebuit totusi sa mearga la scoala....si a luat o mica pauza de la atelierul de gatit.

Asa ca am facut un milksahe, niste oranjada si o prajitura cu mere delicioasa.







Am reusit sa raspundem si la provocarea Talentelor de Nazdravani de a realiza o floare in ghiveci ( martisor) folosind un capac ce plastic.
Fetelor le place la nebunie plastelina, eu ador reciclatul.
Singura problema este ca atunci cand au plastelina pe mana nu se mai satura de modelat ....noroc ca o adun cu picioarele de pe mocheta dimineata. :))
















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie