Imparte cu sora ta

La mine in casa de vreo doi ani si ceva ..cam trei, ruleaza o lectie pe diferite tonalitati: pe ton domol, normal si urlet.
- Imparte cu sora ta, jucariile, prajiturica, sucul, actimelul .....
si inevitabil aud replica...din oricare parte ar veni, replica este aceeasi:
- Dar este al meu.
Cand era ziua unui coleg la scoala ii aduceam surorii mele jumatate din bomboana sau ceream si pentru surioara mea.
Sora mea la randul ei, pe cand avea nu mai mult de trei ani, aflandu-se in curtea unei vecine dragi noua; aceasta ii da o gogoasa, ghindocul rupe jumatate si o baga in buzunar ,,pentru sola mea"

Ei bine se pare ca intre timp am mai uitat si  uneori la serviciu imi permit cate o placere vinovata cu nume de ecler sau amandina. Chiar deunazi am savurat  o amandina....dupa ce mi-am facut pofta ..mi-a amintit ca nu le-am mai cumparat de mult timp fetelor o prajiturica de cofetarie...desi nu le-a lipsit nimic ...ci chiar am mai facut cate ceva bun din cand in cand. 
Am uitat episodul.

De dimineata in drum spre gradinita, M. a vazut pe cineva mancand un covrig. Mi-a spus:
- Mami, as vrea si eu covrig.
Fiind foarte grabita, in intarziere atat la gradi cat si la serviciu; in plus nici nu aveam bani la mine, am refuzat copilul spunandu-i ca dupa-amiaza cand o va lua tati ii va cumpara un covrig.
- Da mami e mai bine asa, eu am sa mananc jumatate de covrig si cealalta jumatate o s-o pastrez pentru tine.
Atunci m-a lovit brusc constiinta...... trebuie sa le cumpar niste prajituri in seara asta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie