Serbarea de sfarsit a primului an de gradinita - Iunie 2014

Pe principiu- niciodata nu e prea tarziu, am primit deunazi cd-ul cu pozele de la serbare.
Era cald si Mara e foarte rea de caldura, era cam transpirata si isi cam pierdea repede interesul...dar va rog sa observati ca la mana poarta o bratara iar ciorapul pe post de soseta nu-i lipseste unei domnisoare adevarate nici pe canicula.
La vederea pozelor si-a adus aminte de Alexia si de Andreea si mi-a spus ca-i este foarte dor de Andreea ( Alexia ii vizitase la gradi cu o zi inainte), intrebandu-ma de ce nu a mai venit la gradinta.
Pentru ca a plecat la scoala, i-am raspuns...copiii cu acele coronite pe cap au plecat la scoala. Andreea a a avut un rol deosebit in viata Marei si a mea, ajutand-o foarte mult pe Mara sa se integreze in primul an de gradi, aproape in fiecare dimineata o lua de manuta spre clasa si imi spunea ca ele doua sunt cele mai bune prietene. Ma bucur enorm ca Mara nu a uitat-o si ca o pastreaza in amintirea primului an de gradinita. Pana la urma Andreea a invatat-o sensul cuvantului prieten.
De asemenea imi place ca Andreea a stat aproape de ea in timpul serbarii si ca Mara a avut o pozitie centrala astfel incat sa apara in 85% din poze.
Despre Doamna Ileana, n-am cuvinte ..ar trebui sa fac un blog separat doar despre cum poate sa faca din orice serbare un eveniment si din orice eveniment o serbare.
De spus sunt multe dar imaginile sunt mai usor de citit :)

In poze apare si mama lui Patrick, buni Geta si surioara Ana, tati fotograf 1 si mami fotograf 2.

Am selectat cateva poze, si am incercat pe cat posibil sa nu postez poze cu alti copii din clasa...atat cat a fost posibil si chiar daca poza de grup este superba, Dna Ileana tinand un pui in brate; prima reactie a Anei cand a vazut poza ..a fost:
-Saraca, Dna Ileana! :)

Enjoy:






Cei mai obositi



Aici ne faceam semne


Dans


Printre spectatori: Ana, Buni, Tati, dl Doru, Andreea si Flori

We are connected

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie