Nimic nu se pierde totul se transforma

Da, sunt fan Reciclare si uneori o duc pana la manie. Nici mie nu-mi place cand toate lumea rade si -mi spune ,, ca strang tot...ce prind,, am doua pungi  in dulap cu chestii bune de reutilizat..dar inca nu le-a venit vremea. Pentru ca nu pot sa arunc...pur si simplu...
Am alergat prin librarii sa iau hartie de impachetat cadourile...de doua feluri .. un model pentru cadourile de la Mos si alt model pentru cadourile de la mine.
Fetele au fost incantate ca au primit cadouri de la mine, iar Mara chiar isi facea mustrari de constiinta ; " Mami, mami eu nu ti-am luat nimic"; o parte le-am impachetat impreuna, iar celelalte au fost surpriza si culmea au rezistat sub brad pana pe 26 Decembrie ...caci credeau ca stiu ele ce-i acolo.
Asadar...eu caut...ma zbat ..pentru o amarata de hartie colorata si frumoasa...ca apoi in seara de ajun sa fie rupta, jumulita si aruncata in primul cos de gunoi....dar eu am salvat o parte din ea...si astfel ieri am imbracat culegerea de mate atat de "mult iubita". A fost incantare maxima iar atat de "iubita" carte s-a facut placuta , iar cand Ana a scos cartea din ghiozdan..Mara a crezut ca i-a adus un cadou.

Asadar din hartia de ambalaj am imbracat o carte in hainuta noua si am mai facut un semn de carte.

Apoi am decupat patratelele cu imagini pe care le vom folosi la confectionat de felicitari.

Pozele sunt facute cu telefonul ...dar in realitate arata mult mai bine









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie