La colindat - Decembrie 2014



Anul acesta ne-am luat inima in dinti si am plecat cu colinda prin vecini.
Ana nu a vrut sa mearga caci e prea mare (spune ea).
Am contactat vecinii telefonic (Andreea si Ralu) apoi am  plecat sa cantam....Mara a fost magica mai ales in momentele in care striga cu putere< Primiti cu colindu!!!"
Am cantat "Domn, domn sa-naltam" colind bine stiut de Mara datorita gradinitei.
 Si am cules de la patru vecini darnici cat n-am fi cules de la doua sate intregi,
a fost frumos...si pentru ca tati a primit si el cate un pahar de tuica sau vin ...i-a promis Marei ca anul viitor merge la colindat cu ea ...la tara..intr-un sat ...ca sa se distreze impreuna...caci se pare..are cu cine :)
























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie