Discutii geniale

De cate ori imi fac timp sa ascult cu adevarat imi dau seama cat de geniali sunt copiii si asa poate am fost si noi candva inainte sa ne inhibam sentimentele si reactiile; inainte sa fim educati sa o facem.
Mereu folosesc replica:,, Depindedin ce unghi privesti lucrurile" si vad ca lucrurile sunt privite total opus la 3 ani decat la 30 de ani...poate ca la 3 ani esti mai aproape de pamant si de aceea unghiul este mai favorabil.


Toate discutiile de mai jos le-am avut in ultimele 12 ore si le scriu pentru ca altfel le voi uita.

- Mami, iubesc iarna...zapada asta e superba...sclipeste si e ala, alba
- Of, doamne, ce mocirla, ce masini parcate pe trotuar, alunecus, frig, haine...urasc iarna....uite-l si p-asta cum a partcat pe tot trotuarul, noi pe unde mai trecem..#$%^*(_)


- Mami, cand o sa iasa soarele ...o sa creasca ciupercile (cu accentul pe ciu...ca si cum s-ar pronunta in engleza); si o sa mananc multe, multe
- Da mami, dar n-avem voie sa mancam ciuperci care cresc oriunde ci doar din acelea cumparate de magazin; ciupercile din padure sunt otravitoare.
- Poate, ovrajitoare ?? ma completeaza ea
-Nu ma, otravite
- Da mami, cele rosii sunt otravite caci in padure e o vrajitoare.


- Mami, cand o sa cresti tu mare pana la cer si o sa fi o bunica , o sa ai ochii albastri.

- Mami, cand o sa fiu eu actrita o sa-mi iei costum de Ariela ca sa fiu sirena?
_ Ca sa te faci actrita, trebuie sa faci o scoala; si mami o sa te ajute si o sa te incurajeze.
- Si o sa-mi iei multe, multe costume?
- O sa ai acolo la teatru; iar daca iti alegi un teatru de papusi vei putea fi in fiecare zi alt personaj.
-Dar mami, eu sunt actrita deja.


In vaicareala de seara cand de doua ore stam in pat  si se plange ca nu are somn, dupa ce m-a plimbat la bucatarie si la baie, dupa ce ne-am aranjat si  re-aranjat locurile in pat,  ii dau asa doua palme insesizabile la fund...cand imi retrag mana o lovesc peste doua degete d-ale ei de la mana (din greseala) ce se aflau pe traseu.
Incepe jalea.
_ M-ai lovit peste degetele mele bune, le pupa; degetele mele frumoase si dragute ...si repeta asta timp de 2 minute...cele mai bune si dragute degete ale mele...

NU mi-am apreciat niciodata degetele atat de mult; nici cand m-am taiat pana la os cu cutitul nu mi le-am pupat...oare se simt lasate la o parte?


Imi place ca spune tot timpul ceea ce gandeste; mie mi-e greu sa fac asta tot timpul. M-am obisnuit sa ma abtin, sa ma retrag sa uit sa ma bucur de soare, de lumea asta scurta si frumoasa.

- Mami, ai vazut tu ca Alba ca Zapada are maieu?

De cate ori face cineva o prostie, ea ne spune cu calm.
_Nu-i nimic, se mai intampla.

Intr-o zi am fost sa o iau de la gradi, si o fetita se plangea doamnei ca a lovit-o colegul.
Doamna intreaba.
-Intentionat?
Colegul, fara sa stie sensul cuvantului raspunde spasit
-Da, intentionat
_ai vrut sau nu ai vrut??
-Nu am vrut, din greseala.
Mara :
_Nu-i nimic se mai intampla
Mi-am adus aminte de replica asta pentru ca fara sa vreau am facut o gafa la serviciu iar dupa scuzele de rigoare, unul din sutele mele de colegi mi-a raspuns:
"stai linistita, o rezolvam, se mai intampla"
Doamne, ce bine ca mai exista oameni asa intelegatori ca Mara :)


Si am sa tot completez la capitolul acesta...pentru ca Mara a inceput sa fac rime ...doar ca mama ei nu prea le retine :))
O fetita frumusica
S-a culcat cu sora ei ...si de acum trebuie sa le notez caci memoria ma lasa grav 



 



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Comment or no comment?

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie