Dialogul diminetii de 16 Ianuarie sau Influentarea deciziilor

E bine domle cand mergem cu masina la gradi ..dar... cand mergem pe jos avem timp de discutii ..chiar daca ne ingheata nasul.

Pe strada ne-am intalnit cu un caine schiop si astfel lectura pentru asta seara a fost decisa.....desi aseara am trecut brusc de la basmele cu printese stralucitoare la o poveste ce-ti rupe inima in doua (fie vorba intre noi ..Mara n-a parut prea interesata insa Ana da - asta-i avantajul cu doi copii), cand citesti o poveste ai sansa ca macar unul dintre ei sa fie interesat.

Dar m-am abatut de la subiect.... apropiindu-ne de librarie Mara isi incepe pledoaria.
- Mami, sa ti-o arat pe Alex ce codite are!!! ( Alex este de fapt Ana din Elsa :)) 
Ajungem, si mi-o arata.
- Uite-o, vezi ce frumoasa si mare e papusa asta? Mi-o cumperi?
- Poate vorbesti cu tati cand te ia de la gradi si poate il convingi pe el sa ti-o cumpere.
- Dar tati,...tai nu mai are bani, mi-a spus pe un ton trist de aproape era sa o cred.
- Paiii...nici eu nu mai am bani caci trebuie sa -i dam pe mancare, caldura, apa.....
- Dar am eu in pusculita si daca ii iei de acolo poti sa imi cumperi orice imi doresc.
- Paiii...eu credeam ca in pusculita strangem bani ca sa putem cumpara o rochita de Sofia, eu asa imi aduc aminte ca iti doreai, dar trebuie sa mai punem si sa strangem mai multi ca sa iti ajunga....
- La revedere papusa!!! a spus ea strigand pentru ca ne departasem cu minim 30 de metri  de librarie... da mami, vreau o rochie de Sofia..am vazut eu ca are ...acolo departe la piata..

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie