Statia de calcat Philips GC7635 - Zana cea buna Optimal Temp

In urma cu cateva saptamani am primit spre testare  de la BuzzStore Statia de calcat Philips GC7635.
In urma cu doua luni am fost la o prezentare cu Olivia Steer a acestei statii si am plecat de acolo foarte incantata dar cu un gust amar caci acasa in cosul de rufe ma astepta monstruletul meu de haine si tare as fi vrut sa-i fac cunostinta cu o statie Philips.
Dar cum e vorba aceea "ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa se intample"; intr-o zi am intrat pe Buzzstore si am descoperit ca noua campanie promoveaza Statiile de calcat Philips, asadar m-am inscris. Daca vreti va puteti face cont pe acest link si apoi sa intrati in campanie.

Cum  n-am participat niciodata la vreo campanie, am fost foarte fericita cand am primit un mail prin care ma anuntau ca am fost selectata sa probez statia.
Cu nerabdare am asteptat coletul. Cand am ajuns seara acasa m-am cam speriat crezand ca are multe functii si este complicat. Dar Monstrul meu de haine il astepta nerabdator.


In seara urmatoare dupa ce au adormit copiii, am umplut rezervorul cu apa 1,5l pana la max, am asteptat 2 minute ...timp in care am mai gasit cateva tricouri si  o pereche de blugi plus rochita pretentioasa a micii printese.



M-am apucat de lucru ...maldarul ar fi fost stavilit in mod normal dupa aproximativ o ora jumatate chiar doua, fara sa pun la timp sortarea si reumplerea vechiului aparat.
M-am speriat putin deoarece aparatul nu scotea aburi ci doar un tzacanit, am redeschis instructiunile (2 pg in limba romana); in care scria clar ca la prima utilizare trebuie sa ti apasat continuu timp de 30 de secunde. 
Of, iar n-am fost atenta!!! cand ridic ochii vad si aparatul lasat la orizontala, incins pe masa de calcat,, instinctual m-am speriat insa mi-am adus aminte ca functiile lui nu permit arderea...asadar nu s-a intamplat nimic.
Am apasat butonul, am numarat pana la 30 (stau prost cu rabdarea, recunosc) si a iesit aburul. Si din momentul acela nu m-am mai oprit: blugi, camasi, lengeria de pat si detestabilul cearsaf de plapuma toate au fost netezite fara sa ma mai plimb de 5 ori cu aparatul pe o cuta. Aha!! asta inseamna OptimalTemp sau faptul ca in 40 de minute eram gata cu calcatul?

Am si cateva nemultumiri.... Statia de calcat nu mi-a dus si hainele in dulap la locul lor.

Mai jos va enumar cateva functii ale statiei in afara preferatei mele OptimalTemp.
Statia de calcat este gata de utilizare in doua minute, are sistem de calcare continuu, vertical, aparatul se opreste automat cand este lasat nesupravegheat, este adecvat pentru apa de la robinet, cartusul anticalcar furnizeaza abur pur, realimentare usoara si rapida fara intreruperea sesiunii de calcare , blocare la transport.

Asadar calcatul hainelor a devenit o adevarata distractie pentru noi.












Tot testand aceasta statie de calcat mi-am gasit un nou mod de relaxare, util mod, nu?
Pana acum ma speriam de monstrii de haina ce ma asteptau un fiecare weekend dupa usa...acum totul a devenit o joaca.









A da..si am si ajutoare. O micuta furnicuta harnicuta, trista tare caci Statia ei nu are aburi si staia mea nu canta :))))







Au testat si altii statia,cine mai doreste? cine mai pofteste??
Pontul meu de aceasta data este ca puteti si voi sa deveniti buzzeri si sa testati produse, primul pas este sa intrati aici si sa va faceti cont apoi urmati instructiunile si inscrieti-vain campanii.
fără bătăi de cap şi fără grija că îţi vei arde hainele. Indiferent de materialul hainelor, acestea vor fi călcate 100% impecabil şi poţi răsufla uşurată, poţi călca articolele vestimentare unele după altele, în orice ordine doreşti, - See more at: http://aguritza.blogspot.com/2014/11/philips-perfect-care-cosmarul.html#sthash.8spEifyr.dpuf
fără bătăi de cap şi fără grija că îţi vei arde hainele. Indiferent de materialul hainelor, acestea vor fi călcate 100% impecabil şi poţi răsufla uşurată, poţi călca articolele vestimentare unele după altele, în orice ordine doreşti, - See more at: http://aguritza.blogspot.com/2014/11/philips-perfect-care-cosmarul.html#sthash.8spEifyr.dpuf
fără bătăi de cap şi fără grija că îţi vei arde hainele. Indiferent de materialul hainelor, acestea vor fi călcate 100% impecabil şi poţi răsufla uşurată, poţi călca articolele vestimentare unele după altele, în orice ordine doreşti, - See more at: http://aguritza.blogspot.com/2014/11/philips-perfect-care-cosmarul.html#sthash.8spEifyr.dpuf

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie