Reciclare activa

Sunt mandra de toti oamenii aceia pe care ii vedeti pe strada cu sacii plini de sticle de plastic si cutii de aluminiu. 
Ei nu stau cu mana intinsa la Pta Unirii, nu-ti iau covrigul din mana la intrarea de la Metrou, nu-ti bat in geam la semafor, nu-ti canta colinde in tramvai in Noiembrie.

Ei cauta in gunoaie, scormonesc cu privirea si ochii le sclipesc vazand o sticla de plastic ca si cum ar vedea aur.
Eu, in ziua de ridicare a gunoiului, pun separat toate sticlele si recipientele de plastic langa cazan; el nu mai trebuie sa cotrobaie si eu nu le mai inghesui in cazan...pur si simplu le strang langa si toata lumea e fericita. Reciclatorul, vine ...carand saci si scormonind in cazanele vecinilor; il simt ca-mi multumeste in gand cand nu mai e nevoit sa-mi caute prin mizeriile menajere, si eu ma bucur ca pot sa-l ajut in timp ce el ma ajuta pe mine.

Azi dimineata venid spre serviciu un batranel ...scotea  prin gratiile unui gard o sticla de plastic asa cum noi scoteam mingea din curtea vecinului in copilarie.
Instinctul mi-a spus ,,fa-i o poza!", bunul simt m-a oprit....l-am privit cu admiratie dar n-am avut curajul sa-i spun << SUNT MANDRA DE TINE!!!, CHIAR SUNT!!!>>; sti sa traiesti liber, sa castigi un ban cinstit si sa te bucuri de o sticla de plastic.
Oare cand o sa ma invat sa ma bucur si eu de fiecare nimic pe care mi-l ofera viata?!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie