Felicitari de Craciun

Sunt concursuri care ne provoaca la activitati, iar cand activitatile ne plac acceptam provocarile. Chiar daca de data asta cam pe ultima suta de metri.

Dar pentru 3 ani si 5 luni cat are Mara sunt foarte mandra de felicitarile realizate.
Nu va speriati, urarile le-am scris eu. :)


Aveam in plan sa facem niste felicitari dar aveam nevoie sa ne impinga cineva de la spate pentru asta :)
Multumim STILULMEUDEVIATA pentru provocare. http://www.stilulmeudeviata.ro/2014/11/concurs-realizeaza-o-felicitare-de-craciun.html


Am folosit metode simple caci inca suntem micute :)

Felicitare cu bradut sunt realizate din carton verde colorat si globuletele din stickere .


Felicitarea cu omul de zapada este o felicitare in relief conturata pe doua monezi, insa pitica a vrut un om de zapada cu urechi de iepuras si ceva culoare in jur.



Celelalte trei felicitari sunt realizate conform principiului meu: Nimic nu se pierde totul se transforma.

Niste cartoane albe de la o camasa, taiate si indoite. Carton ondulat de la niste prajiturele, pe care Mara l-a pictat cum a stiut ea; eu am decupat triunghiuri, a le-a lipit si a ornat bradutii.
Eu sunt foarte mandra de reciclare si rezultat.
Asadar Vin Sarbatorile!!!









.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie