Un ultim weekend de Septembrie 2014

Am avut un weekend plin.
Am inceput curatenia de vineri seara, sambata m-am trezit de dimineata; am facut clatite pe care le-am umplut cu ciocolata de casa (care nu mi s-a intarit complet) ; au iesit mega delicioase si cu greu m-am abtinut sa nu le pun pe facebook; apoi am facut o negresa super delicioasa peste care am turnat ciocolata de casa topita - nici pe ea n-am pozat-o dar au mancat-o copiii cu asa o pofta incat mi-am dat seama ca e chiar buna si apreciata.
Ana si-a facut pentru prima data temele aproape singura si corect ..iar tati i-a definitivat Kartul, ramanand doar detaliile de pus la punct. In paralel a muncit si masina de spalat; cu min. 10 programe.
Duminica,nu m0am mai trezit asa de dimineata si chiar am zis la un moment dat dlui sot sa nu ma mai grabeasca caci toata saptamana sunt intr-o alergatura continua.
Dupa o ora de imbracari si dezbracari de copii, am tras si eu o pereche de blugi pe mine, m-am incaltat inadecvat si am plecat la drum.

Ajunsi la pta Unirii am admirat alergatorii la maraton.
In Tineretului am intalnit alti alergatori si o scena pe care cantau si dansau copii frumosi. Ne-am pozat repede intr-o masina electrica si cu vreo doi iepurasi de la Nesquik

















Am ajuns si la Babyexpo, din pctul meu de vedere ,,mult zgomot pentru nimic", toate cele extrem de scumpe.
Totusi am cumparat o pijamaluta, o bluzita si un borcan cu miere. Dupa o ora de rataciri ne-am indreptat spre Tratoria unde am papat o Pizza; apoi am indeplinit dorinta Marei si am cumparat gogosele.






Dupa toate astea ne-am indreptat spre locul de joaca; desi ne dureau picioarele ingrozitor copii au alergat si s-au jucat maxim.

Prin parc am admirat toamna cu frunzele si castanele cazatoare, ne-am bucurat de un soare nici rece, nici cald si chiar am stat 5 minute pe iarba. Am traversat iar tot parcul cu copiii taras dupa noi.




Dar nu s-a terminat aici, in drum spre casa am facut un mic ocol si am mers la un targ ..Zodiac Cafe, la Inspayer club; nush ce am cautat acolo; mai degraba o bratara de rubin in zoisi; dar stiu ca a fost o experinta usor ciudata si unica.



ALui Alex i-a placut o statuie miniaturala cu Budha  ( era un Budha al sanatatii am aflat ulterior); l-am ridicat dupa masa sa-l privim mai bine, iar vanzatorul a sarit ca ars...sa nu i-o scapam....in cazul asta, noi eram ciudatii. Adevarul este ca nu te duci la un astfel de eveniment cu copii dupa tine.

Pe drumul de intoarcere, Praslea a adormit bustean in autobuz.









aaaam pierdut cardul cu poze :(((

L-am gasitttt !!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie