Bufnito - Mara

Aveam o tema pt gradi ...sa facem ceva cu frunze de toamna.
Talente de Nazdravani ne-a dat o super idee si pe de-asupra si concurs.
Dupa  ce am adunat cateva frunze in cursul saptamanii si le-am pus la presat vreo doua zile (lucru foarte important); initial m-am rugat de Alexsa faca o bufnita...i-am dat frunzele, ochisorii si am deschis o pagina cu exemple....m-a refuzat categoric. 
Cu pasi timizi m-am indreptat spre Mara, care daca n-are chef ma refuza si mai acatarii...dar mi-am spus sa incerc. Probabil vazand ca m-am suparat pe sora ei, s-a gandit sa ma imbuneze....si s-a apucat de lucru ca o furnicuta... din cand in cand de pe margini o atentionam...nu acolo!!!!!!. Iar taiatul frunzelor cu foarfeca a fost partea cea mai distractiva....fie vorba intre noi ..cui nu-i place sa taie frunze...la bufnite???!!!!!
Noi suntem fani bufnite...avem perdele cu bufnite, martisoare, pandantive..acum si tablou :)








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie