Numai mama sa nu fi!

Cum asa?
Cand spunea mama asta, nu  o intelegeam deloc, tare desteapta ma mai credeam pe vremea aia cand le stiam eu pe toate.
Apoi am inceput sa-mi doresc proprii mei copii, si Slava Domnului ii am.
Doua fete cucuiete, iar dupa ce a trecut frumoasa perioada de bebelusie, cu scutece si biberoane, cu plansete si plimbari lejere cu carutul prin parc a urmat si replica ,,Numai mama sa nu fi!".
Pai cum asa?
Cu teme la scoala, cu trezit de dimineata in tipete de copil ce nu intelege de ce trebuie sa merg la serviciu si ea la gradi, cu rugaminti fierbinti si intrebari de genul:
- Vreau sa-mi creasca aripioare si sa pot zbura....
_ Poti sa-mi cumperi tu?!
_Pai, nu te duci la serviciu ca sa iei bani si sa-mi cumperi aripioare?

Cu bube in genunchi si haine care raman mereu mici, iar tu iti dai seama de asta tocmai cand esti pe ultima suta de metri si trebuie sa mergeti undeva.
Cu timp grabit in care trebuie sa pui si masa, sa aranjezi si patul, sa faci baie copiilor si sa fi prea obosit sau sa fie prea tarziu pentru joaca.
Cu dimineti haotice cand perii si impletesti parul fetelor iar cand ajungi la al tau iti vine sa te tunzi la chelie.
 Cu zambete si imbratisari si cele mai sincere "te iubesc" pe care le aud zilnic, cu lacrimi de crocodil caci mami nu ma mai invarte ca avionul sau pentru ca rochita albastra nu este inca uscata.
Cu suferinti comune cand iti spune ca un copil a batut-o la scoala, ca altul i-a pus piedica sau ca un altul a jignit-o... cu suparari interioare cand iti spune ca ,, Mami , in pauza ma plimb singura" cu o mare bucurie cand pentru 5 minute avem liniste la masa, alte 4 minute de liniste in baie dupa care incep disputele. Sa nu uitam totusi cele 10 minute de curatenie saptamanala. Mereu am spus ca o sa pozez dupa ce fac curat doar ca cine vine la noi sa vada ca nu suntem totusi atat de haotici dupa cum pare casa.

Pana la urma e bine sa fi mama...doar ca norma intreaga e tare  epuizanta. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie