Ce cadouri mai luam unui copil la aniversare??

Ei bine, problema asta nu o am doar la copii.
Cat sunt mai mititei scapi repede cu o jucarie si un costumas eventual.
Dar cand copilul e maricel peste 11 ani, are pretentii...nu-ti poti trimite copilul la aniversare cu un puzzle; daca iei un tricou poti sa gresesti masura din cauza faptului ca mai ales fetitele la 11 ani sunt intr-o etapa de dezvoltare accentuata.
Eu pe vremuri ma duceam cu o carte, fie vorba-ntre noi si p-aia mi-era greu sa o dau ....cel mai bine cand cumparam pt. X imi luam si eu una pentru mine.
In liceu stateam patru in banca si cand luam cadou, strangeam bani si luam cate o bluzita.... dar una mai smechera a luat banii si a dat din sifonierul ei un body pe care-l purtase mai rar.
Cand Alex a implinit 9 ani s i-am facut ziua cu adevarat, a primit o multime de cadouri; unele inspirate, altele nu, iar unele mi-au depasit si mie bugetul de cadou.
Cat sa scot din buget pentru cadoul unui copil la a carei aniversare se duce fii-mea. Unii ar spune ca 50 e prea putin, altii ar spune ca e suficient.
Parca si aud.: " te interesezi cam ce-i place fetitei"
Sa va spun eu ..copiii la varsta asta nu se mai uita la un telefon cu butoane sau la o hainuta ieftina. Cand am fost in excursie cu clasa, toti copii de varsta lui A. aveau telefoane de 10 ori mai performante decat ale noastre...nu-i de mirare ca al meu copil ma plangea de luni de zile sa-i dau si ei Samsungul, blackberry (care nu e chiar blackberry dar seamana).
Asadar..... ce poti sa-i iei unui copil cadou. Asta si daca iti pasa. Mai ales cand te invita cu 3 zile inainte, iar tu ajungi mereu tarziu acasa.
Intr-un mini sondaj de opinie am intrebat o fetita mai pretentioasa din vecini cam ce idee de cadou ar putea sa-mi dea...are doar 6 ani: mi-a raspuns franc;
o rochita sau pantofiori sau o tableta, dar cel mai bine un tuu-tu de balerina....pe bune?? Copii astia chiar nu au habar de valoarea lucrurilor in bani? sau sunt eu zgarcita?

Tare as avea nevoie de niste idei care sa se incadreze totusi in 100 de lei :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie