MANUALELE ALTERNATIVE - Prostia omeneasca

Nu stiu cum e in alte tari dar la noi e nebunie. Cand spui Invatamant si Sistem poti sa-ti folosesti tot arsenalul de injuraturi ca sa te poti descarca...., dar ce folos?
Pe langa materia incarcata, galopul prin elemente inutile, definitii plictisitoare pe care le uiti cu prima ocazie sau si mai crunt desi le sti teoretic habar nu ai cand si cum sa le folosesti in practica. 
Nu neg, sunt si lucruril frumoase si interesante, Istoria de clasa a IV mi-a placut cum a fost structurata si prezentata, manualul de Stiinte insa s-a dovedit a fi un mare fasssss ...mi-a parut rau ca am dat 20 ai ceva de lei pe el si nici macar la sters de geamuri nu e bun; pentru ca fiica-mea nu si-a luat toate manualele in prima zi ci doar ce i s-a parut ei util ..adica 60%.
Aproape in fiecare an de pana acum am achizitionat inca din vara manualul de romana si/sau de matematica stiind ca scoala noastra adera la o anume editura ...cel putin pe partea de romana si mate. Astfel am rasfoit cartile si ne-am mai pus cat de cat la punct cu anumite lecturi ca nu cumva A. sa se piarda cu firea cand va face azi o lectie si maine alta, transformand totul in tocanita. De transformat tot le-a transformat in tocanita caci nivelul ei este altul..dar macar a ramas cu ceva mamaliga pe margini..deoarece si in cazul nostru REPETITIA E MAMA INVATATURII!
Ar mai fi si problema faptului ca la inceput de an de scoala ea isi alege asemeni fetei mosului cartile mai rupciugarite..unele trebuind inlocuite. Asa ca pe langa rechizite, uniforme si tot tamtamul inceputului de an ..ma scoatem banutii si pentru manuale.
PROBLEMA MEA E CA ACUM CAND TRECEM IN CLASA A VA - HABAR N-AM CE MANUAL SA IAU, CE MAMA MA-SII DE EDITURA.....UNDE MAI PUI CA PE TIMP DE VARA SUNT SI REDUCERI. 
DARRRR NU SE POATE CACI NU STIU CE SA ALEG DIN ZECILE DE OFERTE.

Ca parca nu ar face toti aceeasi scoala in aceeasi tara.

DISCRIMINAREA INCEPE INCA DIN SCOALA - DISCRIMINAREA MANUALELOR!!!!!!!!

Parca si vad titlul pe ordinea de zi a Min. Educatiei:
 CUM SA NE MAI BATEM JOC DE ELEVI 

- Nu e chiar asa!! vor spune multi
- Pe bune????

Ca sa nu mai vorbesc  de CMBRAE , intocmirea dosarelor si bataia de joc fata de parintii si implicit copii cu probleme.
De ora de 40 de minute de la scoala, de lista de reguli pe care parintii trebuie sa o respecte vor nu vor. Si mai ales vaicareala:" - Pe parinti nu-i intereseaza copiii lor, nu vin la scoala sa se intereseze, nici la sedinte nu vin.
De acord, dar dna din cls a 2a, punea sedinta la ora 16.00 ... caci de doar casnicele, somerii si mamele in cic puteau ajunge ..ne strangeam vreo 6.


Stiu , stiu latru precum cainii la luna......

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie