Iulie 2014- vacanta?

Abia asteptam vacanta, sa intre copiii in vacanta si sa nu ma mai trezesc dimineata. Mara a mai continuat pana aproape de sfarsit de iunie pentru ca ....brusc a ramas acasa din cauza febrei. Ne-am trezit cu un pojarel - rubeola....s-a zis cu distractia. Miercuri cand am plecat de acasa se simtea mai bine, dar dupa amiaza am aflat ca pe Alex o doare capul ( febra) ,,,toata noaptea a avut febra. Am fost convinsa ca a luat rubeola. Joi dimineata la medic ne-am trezit cu un pseudo- diagnostic ......,suspect de scarlatina.
Am mers la Victor Babes pentru investigatii, ne-am  rezumat la un exudat de frica acelor si bolilor infectioase din jur...la Urgente..la coada ... un domn venit din Africa isi investiga infectia vaitandu- se ca nu e asigurat (detaliul l-am adaugat  pentru judecatori). Pana una alta lui Alex i-a mai scazut febra si desi nemancata de doua zile a vrut la Mac D...unde in sfarsit a putut sa inghita ceva. Avea bubite tot cerul gurii si pe amigdale...le-am putut vedea si eu ... pana luni cand iese rezultatul de la analiza s-a capatuit cu antibiotic din 6 in 6 ore...mai rau e ca nu poate manca mai nimic.
La sfarsit de an scolar auzisem o vorba inteleapta de care incerc sa ma tin si sa o respect de mult timp doar ca expresiei in sine nu-i dadeam importanta. Ideea e sa te bucuri de ce ai si nu de ceea ce nu ai. Cam asta incerc sa fac ... dar uneori clachez. Am deschis FB-ul ..m-au inundat poze insorite cu mare, plaja, parc, bucurii, evenimente, inghetata............ Si concluzia este: ma bucur pt cei ce se bucura de vacanta si sper sa apreciez si eu momentul vacantei noastre la intensitate maxima. Acum ne bucuram pentru fiecare gura de apa inghitita, fiecare moment petrecut impreuna. Pentru ca A. nu ma mai vede nervoasa ci chiar ingrijorata, de dimineata m-a intrebat: ,, Mami nu mai esti suparata pe mine?!!,, ...,, Eu, eu...eram doar grabita...""

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie