Povestea unui omulet din clasa a IVa

N-am mai facut asta de mult, adica sa recomand o carte.
O recomand tuturor copiilor care au fratiori mai mici, care isi doresc animale de companie. Si tuturor parintilor de doi copii.
Spunea cineva ca nu esti pe depin parinte pana nu ai doi copii. Ei bine e adevarat, caci daca cu  un copil te mai intelegi cu doi e razboi si din cand in cand pace.
Ador cand se inteleg, dar dureaza prea putin caci cea mica strica mereu planurile celei mari
Asa e si cartea, doi frati din New York care sunt nevoiti sa se inteleaga. Totul este vazut prin ochii copilului mai mare caruia din cand in cand i se pare ca parintii fac diferente. Desi nu e asa. Ci ceea ce nu inteleg copiii e ca si parintii sunt oameni si gresesc, acelasi lucru pe care parintii nu- l inteleg la copii, avand asteptari mult prea mari de la ei.

Noi citim impreuna, in fiecare seara cateva pagini in colaborare. Am trecut prin perioada cand Coltunas nu manca nimic si s-a jucat cu nervii mamei ( am trecut si eu prin asta) , pana cand tatal a luat aitudine. L-a dus pe micul terorist in cada si i-a turnat mancarea in cap. Lucru pe care data viitoare o sa-l pun si eu in aplicare, sper sa -mi pastrez totusi calmul.

Este o carte foarte interesanta si abia asteptam sa mai citim din ea. O recomand. :D




Am trecut la caspitolul 5...ne-am distrat maxim pentru ca se apropie ziua Marei, implineste 3 ani. Asadar incepem capitolul 5 in care Coltunas ramas fara dintii din fata dupa evenimentul din capitolul 4  implineste 3 ani. Mama ii pregateste o petrecere cu alti trei copii de varsta lui.  Peter ii descrie: un mancacios, o muscacioasa si un plangacios. Ne-am distrat copios, mai ales ca mi-am redescoperit copilul de 3 ani, sunt altii si mai rau :)) . Partea cu cadourile a fost din nou copioasa, nu mi-a placut insa reactia vehementa " - NU carte, nu vreau carte" desi era bine intemeiata intrucat copilul mai avea doua exemplare identice. Ne place Coltunas din ce in ce mai tare, desi recunosc ca nu as fi cumparat aceasta carte din proprie initiativa, am avut o megasurpriza sa o descoperim. Imi place ca i-a starnit curiozitatea lui Alex si mai citeste din proprie initiativa doar ca sa vada ce se va intampla.
Am mai aflat o multime de lucruri amuzante, cum invatatura tatalui<<pap sau pun in cap>> s-a intors impotriva mamei in restaurant. Indirect si impotriva mea caci Mara mi-o repeta din cand in cand la masa.
Am aflat ca fratele cel mare este un model pentru cel mic si ca parintii pot fi intelegatori uneori. De asemenea am aflat ca unii tatici chiar sunt praf prin comparatie al meu poate fi ridicat rapid la gradul de sfant. Doar doua zile a lipsit mama copiilor de acasa si s-a dezlantuit juhadul in familia Hatcher, iar mezinul fara dintii din fata si tuns de propria manuta a ajuns actor intr-o reclama.
N-as vrea sa o povestesc pe toata, mi-as dori sa va amuzati si voi .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie