Final de cls a IVa






Au trecut patru ani, nu stiu cand si nu stiu unde s-au dus. Parca ieri intram sfiosi in clasa 1. Si apoi in fiecare an cu o noua doamna invatatoare si cu noi emotii. Pacat caci am pierdut temelia, caci la cls 1 si a 2a a fost dezastru in materie de doamne. Dar e bine ca am luat-o treptat si asa am ajuns cu o Doamna de care tare greu ne-a fost sa ne despartim.
Unde trec anii??? Imi aduc aminte de banchetul meu din cls a iVa, unde am adus casetofonul rusesc gri si dublu, raritate pe vremea aceea si la care colegii ma rugau in continuu sa pun ,,lambada,, . Asa ca la banchet am butonat si derulat ...ei au dansat...lambadaaaaaa.
Acum a fost fara muzica, la mine a fost cu jogging si pierderea fun-ului.

Doamna si fetel


O colega minunata, un inger pe care ni l-a trimis Dumnezeu inca din cls 1, speram totusi sa ramanem impreuna si in cls a 5a

Mesaje pe tricou

Prietenele - no comment

O mama cam transpirata, obosita, nervoasa...ce asteapta cu nerabdare vacanta...caci se simte usor epuizata

Ultimele invataminte transmise de Doamna

Tricoul de la copii cu mesaje pentru Doamna Sanda.... Multumim Doamna, imi pare asa de rau ca drumul nostru impreuna a fost atat de scurt si pe repede inainte..............



Acum Doamna este la sesiunea de pupat.



















Doua fete minunate. Fiecare in felul ei.



Intr- zi Ana - Alex mi-a spus: "Mami, eu nu am nicio prietena, doar Monica e prietena mea''
Ieri Monica - Andreea mi-a spus: ,, Sunt mandra de Ana...."







 La revedere Doamna Sanda Picler!! si va multumim pentru un an minunat




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie