La zoo

Weekendul trecut am fost la Zoo. Fetele nu au fost in culmea incantarii. Animalele erau cam obosite, vizitatorii erau  multi si obositori.
La intrare am vazut pe cineva luand un carut ca cel din imagine. Am scanat repede zona si am gasit si eu unul. Alex l-a inhatat si distractia s-a mutat la trasul carutului.
Tatal spune cu tonul lui ursuz de domisoara careia nu-i convine niciodata nimic.
- De asta nu mai caram acum
- Ei lasa ca ai scapat de caratul Marei in carca, abia mergi si tu mai drept.
Fetele s-au distrat cu carutul, am mai vazut si niste animale.
La sfarsitul turului, parinti obositi ne intrebau de unde am luat carutul, unii chiar ne-au intrebat de unde l-am inchiriat. Si desi printre stramosii mei au existat niste negustori iscusiti se vede treaba ca timpul mi-a sters aceasta gena, si le-am spus ca l-am luat gratis de la intrare.
Ne-au placut bufnitele si serpii, si mai ales Prostrutul.
Eu:     - Uite mami strutul!!
Mara: - Aaaa, asta e Prostutul?!







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie