Desene pe asfalt - 1 iunie

Nu stiu daca am mai spus-o dar am o colega mai ceva ca google, datorita ei am descoperit muuuuulte blogguri si activitati pe care sincer nu cred ca le-as fi gasit singura. Si uite asa din cand in cand mai petrecem si timp de calitate,

Asadar cateva bloguri ma inspira constant ( piticidarvoinici, ursuletiinazdravani, talente de nazdravani, micatelierdecreatie si multe altele) care mai de care mai inspirationale si jucause.  Daca le veti cauta sigur nu veti fi dezamagiti.
Dar ca de obicei ma abat de la subiectul postarii. Asa sunt eu, usor messy ....suflet de artist (imi spun singura ca sa nu ma cert de fiecare data)

De data aceasta provocarea a fost 1 Iunie, Ziua copilului si desenele pe asfalt. Am luat creta colorata, am antrenat cei doi  copii ai  mei fara astampar dar si pe cei plictisiti ai vecinilor, si ne-am pus pe treaba. Au inceput sa deseneze pe bordura cuminti, au continuat cu poarta, garajul si apoi pe strada au desenat un sotron urias.
Si uite asa am avut si material sa participam la concursurile tematice propuse de laura frunza, ama si dupa nori.

Ne-am distrat de minune, copiii au fost foarte incantati si au facut intrecere in desene. Fiecare era mandru cand ii laudam desenul.
Sotronul mi-a placut cel mai tare, de fiecare data cand se plictiseau mai adaugau o casuta...au ajuns la un sotron cu vreo 20 de casute.
Si am mai observat ceva copiilor le place mai mult joaca de antrenament si nu cea de castigator iar mie asta imi place tare mult la ei

Acum asteptam ploaia sa ne stearga terenul de pictura.
Aaaaa...si sa nu uit...se vede schimbarea.... anul acesta nu mai avem caini vagabonzi pe strada si prin urmare putem desena intr-un final in voie pe trotuar.


Am adaugat doar o parte din poze, desenele copiilor mei ...Chiar daca si  operele de arta ale lui Vladut, Ionut si David sunt foarte reusite, am sa le pastrez doar pentru mine ..


S-au copt ciresele, sunt fete multe....

Uite mami, am facut un castel pentru mine si pentru Mara


Mamiii, eu vreau sa zbor cu avionul

iti place avionul meu?

Ce tare, regele si regina de cupa

aha... si eu sunt o printesa...Mami dar vreau sa ma faci si Spiderman...
cum???

The plane


La inceput

Acoperim tot, nu lasam nimic neafectat ..Pe aici au trecut Copiii
Uite, un camion!!!       




 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie