Dume Mara si Alex partea a 3 a

Am observat ca am tendinta sa le uit de la o zi la alta : asadar am sa notez o duma, doua , trei in functie de aprovizionare.

*
Mara a fost la doctor si aceasta i-a spus ca are rosu in gat. Acasa mi-a spus pe un ton grav.
- Sunt bolnavioara si vomit pentru ca am o rosie in gat.

*

Ana foarte entuziasmata imi spune intr-o seara inainte de culcare:

- Mami , tu ai nasul ondulat!!!

*

Ieri in timp ce faceam temele cu Ana fiind obligata sa o tin si pe Mara ocupata ..ne jucam de-a gradinita cu papusa.

O duce, ea pleaca la serviciu apoi vine sa-si ia copilul papusa; pleaca ...dar se intoarce din drum si ma intreaba:
- Ce a mancat papusa azi? A mancat tot?
apoi imi spune:
- Doamna, nu-mi dai si mie un Cd?
- Ii raspund ca nu am azi, poate maine.
A doua zi, adica fix peste 30 de secunde isi aduce din nou "plodul" la " gradinita" si-mi spune:
- Eu plec la serviciu, vine tati sa o ia.
Cand vine sa o ia, ii spun ca tuseste si trbuie sa o duca la doctor apoi ii dau o carticica pe poste de CD.
Se cauta in geanta si imi da banii, invizibili.

*

Si pentru ca tot a venit vorba de gradi, tocmai mi-am amintit un moment interesant.

Pe la sfarsitul celor doua luni de plansete si urlete ,, Nu vreau la gradi", intr-o dimineata incerc ca de obicei, sa o conving cu vorba buna:
- Hai mami la gradi, ca acolo sunt copii, aveti jucarii, inveti cantecele ...etc...
Isi sterge lacrimile, mai suspina de doua ori si-mi raspunde:
- Bine, dar sa nu-i mai dai bani lu' Doamna!



*


Aseara faceam mancare...si spun:

- Mi-e o foame de lup!!!

Mara spune:

- Si mie, mi-e o foame de scufita! 

:))


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie