Bagajul

Am mereu o problema cu bagajul, ma trezesc la destinatie ca am uitat sa pun ce era mai important.


Acum ca tot a venit primavara si mai mergem in parc, facem un mic bagajel de drum, dar uit ori servetelele umede, ori dezinfectantul, ori plasturii.

Nu am niciun parc langa casa ...desi traiesc i  Bucurestiul sec. XXI , asadar trebuie sa iau urgent un rucsacel cu necesare pentru doi copii nebunatici. Copii care se zgaraie, se murdaresc, vor sticksuri , creta sau mingea exact cand nu le-ai luat de acas, si cand le cari dupa tine, nici nu se uita la ele.

O sa-mi fac aici o mica lista pe care o s-o updatez regulat, dar ii rog pe cei 3 cititori ai mei sa ma ajute cu un comment cu idei sau experiente. Caci de azi fac un rucsac permanent pentru parc sau tren:


1. o sticla cu ceai sau apa
2. servetele umede sau dezinfectant
3. creta
4. o minge medie
5. cate un tricou de copil si pantaloni?
6. leocoplast/ bandaj ( Alex s-a zgariat intr-un tobogan destul de urat, iar eu nu aveam nimic de gen la mine)
7. ochelari de soare

PS. va urma - completarile

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie