MARTIE 2014

Cam mohorat Martie anul acesta, cu babe suparate si planse. Pe 1, le-am dat fetelor cate un martisor cu Donald....Alex s-a bucurat de el, Mara l-a smuls din piept, l-a studiat 30 de secunde si a spus categoric:
- Ce-i asta? o prostie
Degeaba am incercat sa-i explic, nu i-a placut si pace.
Insa zambilele aduse de tati si asezate pe masa din bucatarie, au incantat-o maxim, mai, mai sa le pupe.
La fel s-a intamplat si cand am ajuns acasa cu ornamentul primit de la colegii nostri draguti ..mai, mai sa doarma cu ghiveciul. Iar de dimineata prima grija a fost: " Vreau sa miros floricelele"
Pe langa asta am facut si noi cateva marti handmade; fabricate din fimo in vacanta de Craciun si pictate in weekend dar din cauza problemelor mele de sanatate n-am reusit sa le terminam si abia, abia am  facut vreo doua poze .










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie