Si daca e adevarat ? :( - intamplare

M-am apucat cu nerabdare sa citesc o noua poveste a lui Marc Levy, in speranta ca voi reusi sa o si termin in weekend pentru a o putea darui mai departe unui suflet foarte drag mie.
Am inceput-o, desi cliseu de film inceputul, reusise sa ma atraga poveste unei fete aflate in coma de 6 luni, al carei suflet ( cred) se plimba de colo, colo fara a putea fi vazut de cineva, pana intr-o zi cand chiriasul din apartamentul sau a descoperit-o in dulap si refuza sa creada ca e o fantoma. Si cand povestea incepea sa devina mai interseanta pe la pagina 47 ...trec brusc intr-un alt subiect...ceva fara nicio legatura....ma uit in josul paginii si constat cu stupoare pagina 148..... avand incredere ca pot continua cartea chiar si cu o pagina lipsa dau mai departe sperand sa gasesc ceva mai apropiat ...dar  n-am gasit decat paginile 149, 150, 151 .....pana la 199 ...dupa care urmeaza pagina 100 ....
M-am gandit ca poate au fost inlocuite paginile asadar m-am indreptat spre pagina 148 incercand sa gasesc pagina 48 ...dar nu .... sunt in ordine deci 148, 149 ( aceleasi pagini de mai devreme...).
 Din fericire si intamplare, am gasit factura, desi cartea a fost cumparata pe la inceputul lunii ianuarie ( de acum nu mai rup nicio factura), am lasat un mesaj celor de la care am cumparat cartea ( am cumparat-o online) si astept cu nerabdare raspunsul.... oare mi-o schimba??? sunt foarte curioasa. Cartea nu a costat cine-stie- ce dar am fost foarte dezamagita sa descopar ca a devenit inutilizabila :((. Sa vedem si daca va fi adevarat ca sunt cetatean european .....

Altminteri, vanzatorul respectiv a pierdut un cumparator si ...mai vedem ce va mai face cumparatorul.......

Nu m-am resemnat dar ca sa-mi alin supararea...m-am apucat de ,, Revelatia,, - Sylvia Day care pentru inceput e departe de a egala macar prima parte
 ,, Atractia"


Rezolvarea:

Sunt cetatean european, asadar dupa un mesaj pe facebook catre cei de la elefant + un schimb amabil de 3-4 mailuri, cartea mi-a fost inlocuita cu una utilizabila, fara sa platesc transportul sau altceva.
Sunt foarte multumita de faptul ca totul s-a rezolvat atat de repede si elegant.

Sfat: Pastrati facturile iar la comenzile online, nu stergeti comanda din istoric.

Numai bine tuturor!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie