Revelatia - Sylvia Day

 Da, am intrat cu forta si in al doliea volum dupa ce ,,Atractia" m-a dat pe spate si la propriu si la figurat.
Am intrat direct in a doua zi de dupa,, Atractia,, ...la inceput am ramas dezamagita...nu egala in niciun fel primul volum; scenele de a,,mor,, nu m-au mai marcat in sens placut ci dimpotriva. Insa povestea de dragoste se consolideaza, intervin discutii, avem timp de gandire ....de revelatii.
Episodul cel mai romantic il constituie weekendul la marginea oceanului dupa un concert si o razbunare de pomina...a...si o bataie intre cocosi ...desi pt. mine Gideon era un gentelman se pare ca instinctul masculin scoate pumnul.
Totusi nu m-am oprit din visare, am inchis ochii si am simtit briza marii ( desi era ocean), am simtit nisipul sub picioare si lipsa oamenilor din jur, am auzit valurile si am vazut mareea apropiindu-se de casa ... ..am baut cafeaua pe terasa ...si .....
Desi din carte imi lipsesc cca 15 pagini ( da...exact ... din nou o carte defecta) tocmai dintr-un moment culminant cand la o masa cu familia vin politistii pentru intrebari, cand mama si tatal Evei probabil s-au intalnit si ea ii vede pentru prima data unul langa celalt, cand probabil se cearta si se desparte de G. ...E frumos totusi cum lipsa celor 15 pagini mi-a dat atatea variante de raspuns ....m-am prins pe parcurs cam ce s-a intamplat...
Finalul este foare frumos si te invita din nou sa citesti urmatorul volum caci nu poti ramane doar cu atat.
G. isi marturiseste cateva secrete, E. descopera alte secrete si mi-a dat de inteles ca in anumite chestii trebuie sa lupti si sa ai tupeu. Un mare sacrificiu este realizat intr-un mod perfect ... lasandu-mi impresia ca povestea devine putin trasa de par.
Una peste alta cartea merita citita cu recomandarea de a sari peste anumite scene....sau poate unora le plac...


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie