Netratat de dragoBete

Mi-e dat sa vad si sa-mi aduc aminte ca dragostea e mai frumoasa in adolescenta, cand orice prostie devine o tragedie romantica.
 Imi aduc aminte si ma amuz amar de felul in care ne certam si disperam unul fara celalalt, crizele de gelozie, declaratiile gen ,, nu pot fara tine,, toate siropurile de tuse cu care tratam orice neintelegere. Esti atat de disperat sa ramai forever langa respectivul/a incat il implici in viata ta la maxim. Ai impresia ca nimeni n-a iubit vreodata ca tine, nimeni nu a suferit si in mod clar noi/voi sunteti altfel .... unic ...dar atat de comun. 
 Adolescentii uneori folosesc toate armele seductiei pentru a-si asigura iubitul/ iubita....si totul e roz sau negru....recunosc ca dragobetele si valentine day m-au amuzat teribil cu goana copiilor dupa inimioare inutile de plus, care asemeni iubirii, in timp se prafuiesc.
Nu zic ca nu va iubiti ...bla ...bla, dar recunoasteti, fiti sinceri cu voi ....Asa a fost visul vostru de iubire? Cu credit la banca? cu socrii de cosmar? cu peria de la wc ? cu dependenta unuia din parteneri de tv , doar asa mai scapa de intrebari? de copii plangaciosi, galagiosi, muciosi ...... de haine aruncate pe langa cosul de spalat? de multe, multe altele... Cand esti adolescent visezi la astea ca si cum ai zbura ...dupa ce le faci zilnic .... pierzi teren. In mod clar nu te deranjeaza plescaitul la masa sau suflatul unui nas racit...
Spuneti-mi voi, daca mai are cineva chef de romantism dupa ce gateste, curata, intinde, calca, aduna, scutura, cumpara, curata iar............intre doua drumuri la scoala, gradinita si serviciu. 
In fine, eu consider ca dragostea e cea mai frumoasa in adolescenta, in filme si in carti. Mai cred ca suntem niste idioti cand consideram atractia iubire, dar fiind adolesceti nu ne prea dam seama de asta. 
Daca ar citi sor-mea, mi-ar spune ca e tipic mie care nu-s niciodata multumita si ca nu ma axez pe ce am. Eu i-as spune ca nu e vorba despre asta si ca a inteles total gresit. Pur si simplu asa vad eu lucrurile. Fluturasii din stomac se digera in timp si sincer nu cred ca se mai formeaza vreun ciclu de viata acolo.
De ce m-am apucat sa scriu tampenia asta? 
Pentru ca tot observ pe cineva foarte drag mie, intr-o perioada de amteala indragostelnica, intr-o lupta de-a iubirea si nu stiu cum sa-i spun ,, Relaxeaza-te", doar eliberarea  te poate face liber si fericit cu adevarat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie