Amintiri si Dorinte



Asadar in weekend ne-am apucat sa ne amintim si sa ne dorim si mai, mai ca nu ne mai puteam opri din dorinte. Multumim  pentru concurs si provocare  Amintiri si Dorinte.

Asadar: Alex si-a amintit cu drag de concediul la mare unde l-a vazut pe Smiley, dupa care e innebunita...si folosind lego si poze de ziar a construit o scena, nu a rezistat si a pus si alte personaje pe scena





La dorinte......ne-am intrecut una pe cealalta si folosind hartie si bucati de ziar am realizat urmatoarele dorinte... Da Doamne sa se si realizeze!!1

Asadar Alex si-a dorit o pisica, bineinteles ca si Mara si-a dorit o pisica ..... (P.S - mi-ar placea o pisica, dar doua parca e totusi prea mult pentru mine) . Iar daca ma rezum la una ....mi-e frica sa nu inteleg expresia ,, a rupe pisica-n doua" 





Eu, mi-am dorit sa fim sanatosi, cei patru albastri din colt suntem noi ( am folosit bucatile de hartie ramase dupa razboiul decupajului), sa ne luam in sfarsit o masina.... si sa vizitam sau sa vad anul asta London sau Paris....Nu vreau multe, nu?


 Alex si-a dorit sa mergem mai mult cu trenul si sa putem merge la munte.... a se vedea figura de mai sus si de mai jos....cand a prins gustul ideei cu lipitul ziarului.

 Foarte mult mi-a placut cum a iesit pisica asta din forme geometrice, decupata dintr-o poza de ziar.... Normal ca am ajutat-o pe Mara la realizare 80%



Si cu asta sper sa nu ne oprim la dorinte pentru a crea noi amintiri.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie