Dume Mara - partea 1

Mara e la varsta la care se joaca cu ideile si cuvintele, sper sa mai dureze o perioada caci tare sunt amuzante replicile ei.


 Tunsoarea


Pentru ca tati nu ma lasa sa tund fetele caci sunt frumoase cu parul lung, dar nici nu se ocupa cu pieptanarea scalpurilor incalcite....in graba scolii, gradinitei etc. Asadar in minivacanta de Craciun, am facut pe prostu si mi-am lasat sotul sa o pieptene pe Mara. Dupa ce a folosit de doua ori sprayul de descalcire a inceput sa o pieptene cu foarfeca, i-a dat o tunsoare foarte draguta egalizandu-i parul, inca mai jubilez gandindu-ma la reusita mea.
Dupa aceasta intamplare, a doua zi, Alex m-a pus sa-i fac opt codite impletite ca lui Connecter (sau cum s-o scrie), dupa impletirea cu pricina, o intreb si pe posomorata de Mara ce se uita cu jind la noi.

- Vrei sa-ti faca si tie mami codite?

- Nu, ca mi-a stricat tati paru' :(



Biberonul

Ma enerveaza la maxim ca e dependenta de el si il cauta noaptea prin pat, credeam ca am facut o afacere cand am scapat cu greu si urlete de suzeta...dar ...a gasit inlocuitor, biberonul cu lapte, ceai sau doar apa ...nu suporta tetinele cioc, imi arunca canuta de orice fel.
Intr-o noapte cand s-a trezit maraind, am luat buimaca biberonul si l-am umplut cu ceaiul de catina facut de cu seara, ce-i drept cam concentrat si acru, n-am pus miere pt ca era oricum noapte. In disperare l-a luat fericita, a tras de doua ori din el si trezita complet mi-a spus pe un ton cat se poate de serios:
 - Ceaiul asta nu e bun pentru un copil !!!!


La somn

Seara incerc sa le bag la somn la 9.30-10.00 dar uneori pana la 0.00 n-am liniste de hihaiala si intrebari .....Rupta de oboseala si nervoasa caci eram blocata intre ele cu lumina stinsa, fara drept de a citi macar, spun pe un ton nervos:
- Cine adoarme ultimu' e un porc!!!!
Mara linistita imi raspunde:
- Eu sunt o maimuta mami, da?!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie