.............P..O..e..m...s







Iarna


Iarna e un amalgam de mocirla si alb
De fulgi de zapada ce cad,
Din neant in neant

Iarna e o iluzie a mortii senine
Ce vine si pleaca
Si nicicand nu mai vine

Iarna e cald si rece
La noi
Si oamenii isi amintesc
De foamete si razboi

Nu-mi place iarna
Cu brazii ei verzi
Nici in stelute si sclipici
Sa nu crezi




Pustiu

E liniste si parca
Totu-i pustiu,
Doar la macelarie,
 se vinde
Carnea -n viu

Nu te grabi spre mine,
Si nu te obosi
Caci n-am sa vin nici maine
Iar ieri nu pot veni

E liniste si parca
Toti sunt dementi
Si ma innec cu apa
Printre creveti



.......


Nu mai e soare
Dar.. nici intuneric nu e,
Si vantul adie prin frunzele
moarte, galbene si incerte
Nu mai e noapte
Dar nici lumina nu e,
Si sufletul meu pleaca sau vine
De nicaieri ......
spre nicaieri.....








 SSST



Nu vreau sa-mi dai iubire
Si nici altceva,
Sunt multumit cu mine
Si cu tacerea mea

Nu vreau placeri carnale
Si nici altceva
Sunt mult prea plin de mine
Si cu -ntristarea mea


Nu vreau lapte si miere
Si nici altceva
Sunt plin de multumire
Si de linistea mea









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie