Niente mui interesante para vos only for me

 Pier dut

M-am limitat la ceea ce nu sunt,
Intre noi arar mai suiera un cuvant,
Am alergat nebuni mancand fericire
Si ne-am sculptat in vise colorate,
si complicate apoi le-am vandut
uitarii la reduceri.

Incet, incet am uitat totul
si am devenit ceea ce nu suntem
si n-am vrut niciodata sa fim.
Rar ne mai amintim sa traim
luminati de culorile curcubeului;

Doar ticaitul ceasului ne mai izbeste
Pleoapele adormite si cazute in libertatea
nesimtirii, dar reusim sa-l ignoram
si cadem din nou in viata noastra
ca intr-un film tv fara teatru
cu gust de cirese amare
Dar ne multumim ca nu e inodora si fara culoare

Nu mai rupem de mult timp limitele
Si ne ferim asemeni copiilor ascultatori
de ele, ca de un caine pe care l-am mangaia
dar ne e teama de injectiile in burta
dupa ce ne musca.

Asa ca abandonam totul si mergem mai departe
Cu indemnuri optimiste si pozitive
Spre unde? Spre cand si spre cine?
Nu stim dar ne rotim regulat
Tintuiti de gravitatie  si de rabdarea
lunii de a insoti etern pamantul ;

Punct si virgula






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie