Aprilie 2012

Abia am mai nimerit anul ...nu stiu cand am ajuns in luna a 4a a anului....abia am scapat de zapada si iata-ne in pragul vacantei de Paste...abia astept vacanta ....asemeni unui copil satul de scoala....de fapt satula de trezitul de dimineata si de drumul si inghesuiala spre scoala. Mi-as dori sa pot face atatea in vacanta asta cu Alex macar io sedinta,doua de kinetoterapie , dar din ce am vazut pe siteuri e prea greu sa ne putem apropia .... A trecut aproape o luna de cand MAra a inceput sa mearga ...din ce in ce mai repede si din ce in ce mai bine...cu toate astea e plina de vanatai ...pentru ca adora sa se catere peste tot. Se plimba prin toata casa ca o buburuza iar locul preferat este baia si cada ...cand am inspiratia sa inchid usa ...bate cu putere in ea...ii mai place sa caute in sertare ...mai ales in dulapul din bucatarie..plin cu lucruri zornaitoare. Din pacate nu prea doarme ziua si asta ma epuizeaza psihic si fizic ...mai ales ca am impresia ca inca un dinte o cam chinuie din nou....asta ar fi al noualea. .... In fiecare dimineata mergem dupa Alex cu caruciorul sa o luam de la scoala, ne oprim in parc si abia apucam sa ne dam o data sau de doua ori in leagan....ii place la nebunie sa se dea uta. Ieri a descoperit nisipul din parc pe care spre fericirea mea nu-l baga in gura ci doar il framanta si-l strange in pumni. Prin parc face senzatie fiind cel mai mic pitic biped. Ieri i-am dat jos caciulita deoarece mi se parea cald si m-a amuzat foarte tare sa vad ca in urmatoarele 5 minute doua bunici si o mamica mi-au urmat exemplul.....Cam atat ...ma oboseste ingrozitor de tare si tare mi-e ca s-a cam rasfatat..ce-i drept si eu m-am invatat numai cu ea........

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie