Meniu Mara 6-7 luni

Diversificarea si tainele ei...am sa enumar cateva combinatii cu care ne delectam noi in zilele bune. Caci acum dupa ce ne-am intors de la tara ne-am procopsit cu o raceala...Mara care nu prea cunostea sentimentul il simte acum...oare unde m-o fi mancat pe mine sa ma duc la tara?? in fine..
Acum aproape de 7 luni avem cel putin 3 m3se diversificate pe zi ...mancarurile sunt cam urmatoarele:

- mar pasat - fara biscuiti caci nu-i place amestecat cu biscuiti
-mar, banana si o bucatica de para pasata ( dar dupa ce am pus picul de para am impresia ca s-a cam deranjat la stomac)
- mar cu banana si branzica ( am facut-o eu cu zeama de la lamaie) - Marei nu i-a placut prea tare combinatia
-piure de cartofi cu putina branzica ( aceeasi facuta cu zeama de la lamaie)
-iaurt simplu sau facut de mine
-galbenus de ou frecat cu iaurt
-piept de pui pasat cu iaurt
-supa de legume ...nu-i prea place ..ori doar zeama ...ori doar o data pe saptamana
- cereale Milupa - nici pe astea nu le adora ..ori pt ca i le dau seara si nu-i suficienta foame ...ori vreau eu sa manance mai mult si ea se satura din cca 5 lingurite... cand le-am amestecat cu bucatele de banana i-a placut parca mai bine ...aseara i-am scos masa de cereale si am platit prin trezitul de doua ori pe noapte ...chestie rar intalnita in ultima vreme
- azi vreau sa incerc marul copt ...dat fiind si starea usor mai delicata a digestiei
Si pt a avem 2 dinti si jumatate - aproape 3 ..gustarile constau in biscuiti pe care ii molfaie usor , usor; trei felii de portocala din care trage cu dintii si  covrigel cu care freaca gingiile pana se inmoaie....
Cam atat ..daca imi mai amintesc ceva o sa completez.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie