Manifestatii Ian 2012 - Playlistul momentului

 Totul e o conspiratie...restul e tacere:


Manifestantii:   - Pleaca, maine o sa -mi treaca
                         Fericirea...mea ...la naiba :((
  Vunk feat. Antonia - Pleaca

Usl, Crin , opozitia: Let me whisper in your ear all the things you want to hear ..I am here ooooo
  Alex Velea - Whisper

Base: Nothing else matters

Romanii: Freedom ( Dan Balan) , Vreau o tara ca afara ( Vank) , Plec pe Marte (Smiley)

Vanghelie : Ai se tu te pego in traducere libera ma doare la baschetii din economat  Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego

Diaconescu: Da vina pe Voltaj si  la OTVDeepside Deejays - Stay with me tonight  

Udrea: Sophisticata ma
Maximilian feat MefX - Sophie

Romanii: o phi stricata ma
Maximilian feat MefX - Sophie

Boc : Marionettte Antonia - Marionette

Mazare: Get a life (Yette mama ..mama yette..am venit cu niste fete) Nick Kamarera & Alinka - Get A Life (Mama Yette)

Eba: Papi (Jeniffer Lopez) Jennifer Lopez - Papi

Udmr: Fata verde cu paru padure


Romanii din afara tarii:  Tot mai sus- Guess Who


Galeriile: Kboom - Crbl         CRBL feat. Helen - Kboom

Televiziunile:       Inna - Endless

Vanghelie:       Corina - Munky Funky

jandarmii:         Flo Rida - Good Feeling

Manifestantul din Valea de aries (parca)  -  Alexandra Stan - One Million

Mazare; Naked Dev - Naked (feat. Enrique Iglesias)


Base gandindu-se ca a dat-o in bara cu Arafat:  Akcent - I`m Sorry

Televiziunile: Vescan - Spune lumii

Ponta: Guess Whi ai Grasu xxl - Lalala       http://www.youtube.com/watch?v=ezDkZi8YiwY

Toti  (manifestanti, jandarmi, Base, unguri, rrrrromi) - Mama ce se -ntampla azi cu mine??? ( Banii vorbesc- Holograf)  - http://www.youtube.com/watch?v=7TvdeIoMR2k



Si lista poate continua probabil la nesfarsit dar mereu am crezut ca cel mai destept cedeaza primul si ca atunci cand doi se bat al treilea (oricat de prost ar fi el ) castiga.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie