Mea culpa

Mereu am fost cu ochii pe greselile de ortografie, mereu am ras de cine a trimis un mail in firma si a pus cratima sau nu a pus. Pe vremea mea.....ca de a venit timpul sa folosesc sintagma asta...primeam scrisori ,,nu exista mail sau messenger iar facebookul nu aparea nici in compunerile SF pe care le faceam despre anul 2000...asa cum spuneam pe vremea mea primeam scrisori ,,,de la prieteni,,unii baieti ;))...Cand pleca cate unu in armata se stia ca va coresponda cu mine, corespondam si cu verisoara mea care ma tinea la curent cu tot ce era mai important in satul copilariei mele..mi-ar fi placut sa faca si un necrolog..dar ea n-a stat niciodata de prostii ...ea a mers spre viitor...si cum spuneam ..caci mereu ma indepartez de subiect..pe vremea mea cand primeam scrisori dupa ce le citeam, le corectam, le dadeam note si uneori desparteam fraza in propozitii. EU ...SI ACUM MA TREZESC DIN CAND IN CAND CITIND CATE UN PARAGRAF PE PROPRIUL MEU BLOG...CACI DE NE-AM FACUT BLOG...SI MA IZBESTE CATE  UN V-A IN LOC DE VA AUXILIAR AL VIITORULUI, NU MA IAU DE LITERE mancate , de ii-uri in plus ,,de multe ori scriu pe intuneric sau doar cu o mana ,...dar sa ma trezesc ca fac asa greseli de ortografie ...e groaznic...e remarcabil si impardonabil ...oare in curand o sa ma screlozez ??

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie