Ziua lui Alex - 9ani

Mai intai de toate am plecat la cumparaturi .....dar mai inainte am trecut si pe la bancomat =))





Apoi am inceput pregatirile, am decorat paharele,am aranjat servetelele si  coifurile../dar inainte  de toate a facut tati curatenie =))..totul era pregatit




Dupa aceea au sosit invitatii,...sau mai bine zis invitatele..pentru ca singurul baietel care trebuia sa vina ...consider ca n-a avut noroc cu mama care si-a ales-o...am fost personal sieu si Dan sa-l luam de acasa dar mama lui nu l-a lasat ...dar am trecut si peste asta


Apoi s-a incins atmosfera si incet -incet a inceput distractiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa





Tati a fost entertaainman ...iar fetele au devenit pe rand pirat desi ele se credeau capitani =))






 Doar printesa a ramas printesa ...





Apoi au dansat ...au devenit maimutele petrecarete mancatoare de banane si au ras la maxim








Apoi la cererea publicului a venit tortuuuuull ..cred ca mai mare a fost curiozitatea decat pofta =))








Dupa care am mai escaladat putin imprejurimile



 Apoi ne-am asezat la o poza de grup si cu Marutza





Si cand una din invitate a fost chemata acasa ..s-a spart gasca..Asa ca dupa ce au plecat fetele acasa ne-am jucat putin si cu nasa




Poate daca era vremea frumoasa ne distram si mai tare. LA MULTI ANI ALEX!!!!  Si multumim frumos participantilor chiar daca Iulia, Vlad, Buni si Tataie nu apar in poze

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie