Vizita

La sfarsitul saptamanii trecute ..mai bine zis Duminica am reusit sa plecam in vizita la nasi. Mare eveniment mare...pentru ca  a trebuit sa mergem la Ploiesti, eu nu am mai plecat de acasa de acum doua luni cand am fost la mamaie la tara si mai ales mari emotii pentru ca totul tinea de starea vremii...asa ca abia in dimineata zilei de duminica am avut ok-ul de la tati sa mergem ...si abia Duminica dimineata am anuntat-o si pe nasa ...cam tarziu dar asta e.
Asa ca duminica dimineata la 8 ne-am imbracat, am chemat taxiul si am ajuns la gara cu o ora mai devreme...asa ca a trebuit sa mergem la Mac... a doua oara la Mac pt tine :)





Ai avut parte de prima plimbare cu trenul




La nasi a fost super....eu m-am mai relaxat ...Mara a fost tot timpul cu cineva asa cum ii place ei...Deeea a stat asa de frumos cu ea, nasa si chiar si nasul sunto topiti dupa pitic ....mie una mi-a facut asa de bine sa vad cum toti te alinta si te iubesc. Am avut o sedinta foto si cu Hello Kitty pt ca Deea e mare colectionara de HK















Asa ne-am petrecut un weekend minunat din viata noastra de pitici si cei mari au avut partea lor de distractie ..le multumim nasilor ca ne-au suportat :D :)




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie